rødblåoggrønn Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2007 Det er 13 biter i en sjokolade forresten.. Til de som liurte veldig på det!! Fniiiiiiiiiiiiiiiiz
Sjefsmegga Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 *smekk* Jeg prøver å unngå sjokoladen her..og så må du minne meg på sjokolade!!!! HVA ER DET FOR NOE DA????
Wildchild Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Her går det i mariannedrops akkurat nå. Mamma har kommet hjem fra ferie i dag. Så jeg passet på å grabbe med meg litt godis før jeg gikk hjem. :-)
endaengang Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Hva kommer det seg av at folk flest kjöper det samme når de har värt i syden eller på danskebåten... Fazer mint...Marianne...sånne salte pastiller....etc.. Eller er det ikke sånn? Og Mariannedrops...er det egentlig godt!!?? Knaskeknaskeknask....
rødblåoggrønn Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2007 Er det de med sjokolade inni..?? Da er de gode isåfall!
Wildchild Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Mariannedrops er favorittdropsa mine. Men det er pga sjokoladen som er inni. Den er bare helt vanvittig god! Dropset rundt hadde jeg gjerne kvittet meg med. Jeg liker M&m`s jeg, de bruker jeg å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå