Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 plutselig fikk jeg skikkelig rare smerter, mer stikk i siden og en midt i magen.. nå føler jeg meg ganske rar og kjempenervøs selvsagt.. no forsvant smertene egenltig, har bare litt mensensmerter.. så vetsje om dette kanskje bare var luft i magen.. var litt boblende lyder og sånn der inni.... vær grei og ikke gjør meg mer nervøs...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 for min del begynte SA med blødninger, og så fikk jeg store smerter, som lignet på rier.. Har hatt vondt i magen denne gangen også, men på en annen måte, siden det "bare" er livmoren som strekker på seg. Skal jo bli plass til en hel baby inni der Må også få legge til at da jeg gikk gravid med sønnen min, hadde jeg i perioder så vondt i magen at jeg ikke fikk sove skikkelig om natten. Så lenge du ikke blør i tillegg til smerter, så trenger du ikke bekymre deg. Slapp av, og tenk på at det er et lite mirakel i magen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå