lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Noen som har tips til pålegg på brødskiva til en på 9 mnd med egg og melkallergi. Nå går det kun i leverpostei, men frykter han kan bli lei det fort hvis han ikke får noe annet noen ganger...
WickedBaby Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Salami og skinke har vært gode vinnere her i huset. Selv om det blir plukket av brødskiva og spist først Bringebærsyltetøy er også helt greit. Og jordbærsyltetøy om han tåler jordbær. Ellers kan du prøve tofuost. Guttungen her i huset liker den ikke med mindre den er på pizza, men den skal kunne brukes som pålegg,. Den fåes kjøpt på helsekostbutikker. skal sjekke litt i kjøleskapet og se om det er noe annet godt jeg har der som han kan spise..
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Min gutt er veldig glad i kaviar og makrell i tomat på tube. Han liker også en smøreost med urter som er uten melk. Husker ikke hva den heter, men de har den i allergiutvalget i fullsortimentsbutikker. Du kan jo også bruke kjøttpålegg.
♥abaya og kosegutten:o)♥ Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Sliter med det samme som deg! Men gutten min er veldig glad i kaviar og makrell i tomat på tube han også. Merker at det er endel pålegg jeg har måttet prøve å gi ham flere ganger før han har godtatt det! Så viktig å ikke gi opp om han ikke vil ha det første gangen;o) Får du Sojamelk på blå resept?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 de fleste ICA maxi og ICA super, samt Sunkost butikker (og sikkert flere) har melkefrie smøreoster.
Lykkekløver Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Ta en titt her. Masse fin info om mat og diverse til allergikere: http://www.utenmelk.no/
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 gulboks med leverpostei, go og mager leverpostei, tartex (postei på helsekosten), sunda, sjokade, go og mager falukorv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå