Gullkorn Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Når kan man begynne å blande litt malt i mme? Jeg tror jeg har for lite morsmelk,og vurderer å gi jenta mi litt mme i tillegg... Men husker ikke når jeg begynnte å la forrige mann få litt malt i mme.... Noen som vet ? Hun blir 4 uker i morgen,så det burde vel gå bra i tilfelle hun får mageknip. Tar det som et nederlag egentlig at jeg ikke har nok melk til henne selv,men så lenge hun vil ha mat gjerne hver time så tyder det på at det kanskje er litt lite der? Eller?
Gullkorn Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2007 Svarer meg selv jeg.... For de av dere som sliter med det samme... Se her.. http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=335853
Marolla Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har nok melk, men hun skal på puppen hver time likevel. Om natten sover hun 4 og 5 timer i strekk
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Noen barn spiser veldig ofte, særlig de første ukene. Det er slitsomt, men retter seg etterhvert. Har du for lite melk, hjelper det jo å amme ofte. Gi henne fra begge sider hver gang om nødvendig. De har liten mage, vet du, så det er ikke rart de blir fort sultne igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå