Gå til innhold

Er det noen som vet når den plommesekken forsvinner...


Trollemor og snuppa!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror det er i uke 7 eller 8. er ikke helt sikker. hvis du går inn på uke for uke så mener jeg at det står der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så om jeg har fått i meg et par øl og noen glass vin før det, har det ikke noe å si? Herregud, så hysterisk man blir når man finner ut at man har blitt gravid.. :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte bekymret legen min om det for jeg hadde vært på fest og brukt zyrtec for allergi og paralgin forte for nakkeproblemer(fin liten coctail kan man si), og han bare lo og sa at ' omtrent 98% av alle barn som blir laget blir enten laget på fest, eller at mor ikke vet at hun er gravid og går på fest, så ta det med ro'. Og han har vel egentlig rett om man tenker seg om og ikke er avholdsmenneske - og selvfølgelig i IVF eller lignende situasjoner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rundt uke 6. Har du hatt et inntak av feks alkohol før dette, skal ikke det ha noe å si. Du kan selvfølgelig få et "friskt" barn selv om du har brukt rusmidler etter uke 6, men siden man ikke vet hvor mye hvert enkelt foster tåler, er det jo greit å være totalt avholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...