Gå til innhold

TIL DERE SOM ER HELT I STARTEN....


mamma til 3 englebarn

Anbefalte innlegg

Når merket dere at dere var gravide. Jeg har født to ganger før og burde vite dette, men... Jeg hadde eggløsning for akkurat en uke siden (tok test) og nå er puppene allerede ømme. Noen som har kjent symptomer så tidlig? Jeg har ikke det med de forrige graviditetene. Må jo helst vente en uke til med å ta test.

Håper dere vil svare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok svak positiv i går,har hatt ømme bryst kanskje ei uke nå,så er vel mulig:) hadde ikm igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste sikre symptom jeg hadde var kvalmen. Tok en test for morro skyld men den ble jaggu pos...Hadde ikke helt regnet med at det skulle klaffe på 1 forsøk. Men hadde jo et håp da=o)

 

Testet ca en uke etter EL..=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket bekkensmerter og kvalme allerede et par dager etter befruktning. Men tenkte ikke på at jeg kunne være gravid. Smertene i bekkenet ble bare sterkere og sterker mot IKM, så begynte da å fatte mistanke. Første gang jeg var gravid merket jeg ingenting før jeg var ca 6 uker, da begynte puppene å bli ømme, og kvalmen kom.

Så det kan være veldig stor forskjell på svangerskapene, men det er fullt mulig å merke det så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang merket jeg det bare en dag eller to etter unnfangelsen - ble "øm" i magen, og fikk menslignende murringer. Men testet ikke positivt før 2,5 uker etter unnfangelsen!

Denne gangen venter jeg bare på at det skal bli på tide å ta en test, men stalltipset er at ting er på plass! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til dere som har svart. Tror jeg er gravid jeg nå...

Flere som har noe å fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test i dag! Trodde ikke på den, så måtte hente en til i skapet..og den ble sterkt positiv med en gang! Har ikke helt gått opp for meg enda...er 2 dager over ikm. Jeg skjelver fortsatt jeg...

 

Grunnen til at jeg trodde jeg kanskje var gravid var mørke ringer rundt brystvortene...og i går ble de ømme også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...