Gå til innhold

Magefett...


Mine <3<3<3

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager skal man få vekk magefettet? Jeg har en skikkelig "pøns" jeg gjerne vil bli kvitt, men hvordan?

 

Noen som har erfaring med bailine? Kan det være en mulighet for å bli kvitt den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke punkt forbrenne fett, derfor vil vekt reduksjon være måten å bli kvitt dette fettet på. Men coretrening vil jo trekke inn magen slik at man mister noen cm ved å ha veltrente mage muskler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok slanke bort fett generelt, ja.. som det ble sagt her.

Coretrening er trening av kjernemusklaturen, musklene som støtter opp kroppen i mage og rygg. Det er jo ikke så vanskelig å bli sterkere her, men utfordringen er vel å bli kvitt fettet..

Bailine går ut på å utsette musklene for strøm slik at de trekker seg sammen. I tillegg er det kostholdsveiledning og måling av kroppen og fettprosenter. Denne oppfølgingen er jo sikkert verdifull i seg selv pga motivasjon, men selve konseptet med strøm er null verdt etter min oppfatning. Du får mye mer ut av å ta noen situps, og det er gratis. Noe Bailine ikke er.. jeg har prøvd Bailines strømsjokkprogram for etter fødsel, og var ikke støl i en muskel etterpå.

For å bli kvitt fett, så må en nødvendigvis innta mindre kalorier enn en forbruker, men det kan jo være flere måter å hjelpe denne prosessen på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd bailine, gikk ned en halv kilo og totalt 12 cm rundt mage/rumpeområdet på 5 behandlinger. Men er ganske dyrt, så skal nå prøve å slanke og stramme opp på egen hånd først, også evt ta bailine i tillegg etterhvert hvis det trengs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...