Gå til innhold

om en er rett rundt 11 eller i 12 uke hvor fort får man ordnet en abort da , eller blir det forskjent

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

veldig i tvil om hva jeg skal gjöre ... har tre barn med tre og venter nr 4 med 4 bare det i segselv er jo skrekk og gru ... skulle begynt og jobbe men ser ikke slik ut nå . hvam om jeg blir alene med 4 unger og fire fedre gröss...

er vel hormoner men klarer ikke kjäresten nå og han bare klager ...så mange tanker og i tvil om hva jeg skal gjöre er forövrig 30

Fortsetter under...

skal du avbryte må du skynde deg,det må gjøres innen utgangen av uke 12..Jeg fikk ordnet det fortløpende,så jeg har time,men har ikke klart å tatt valget,er i uke 12 på mandag.

Det er ikke lett å ta et valg,men en må vel bare prøve å følge hjertet..

Lykke til med valget

jo vet ut FRA SISTE UL er jeg 9+6 i dag så har heldig vis 2 uker på meg tenkte ta noen dager i tenkeboksen i fred og ro når jeg kommer hjem tirsdag . hörte man kunne kontakte sykehuset sirekte så da gjör jeg nok det om det blir aktualt

jeg er noen lunde i samme båt som deg..jeg venter barn nr 6 me far nr 4....har ikke vært lett å ta en avgørelse men,jeg valgte å beholde dette barnet..er jo ingen drømme siuasjon akkurat men jeg er me faren til den jeg venter nå...han har også barn fra før av...ønsker deg lykke til med dine valg å tror d viktigste er å følge hjertet ditt å ditt indre sinn...klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...