Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Du trenger: 2 egg 1 dl sukker 5 dl hvetemel 2 ts bakepulver 1 ts natron 100 gr smeltet smör/margarin 1 ts vaniljesukker 2 bananer 1,25 dl melk Fremgangsmåte: Bland mel, bakepulver, natron, vaniljesukker i en skål. La dette stå. Visp eggene og sukkeret luftig. Ha oppi smeltet (avkjölt) smör, melk. Fra nå av bruk slikkepott og bland sammen mel blandinga med egg/melk/smör blandinga. Mos bananer og vend oppi på slutten. Bruk store muffins former og fyll ca halve formen. Stekes på 180 grader i 20 min. Spis de som de er eller lag en melis glasur og bre over.... Smaker nyyyyyydelig og lages fort, barna elsker dem.... Lykke til!
ava* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Disse var kjempegoe og super enkle og lage. Bør prøves!!! Lagde de foresten i vanlige muffinsformer og det ble veldig bra, syns de blir litt store i de andre formene.
samirah87 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Har akkurat prøvd oppskrifta di:) Muffinsene ble kjempegode! og det var ikke for mye sukker i dem heller! Sitter å spiser dem nå,...mmmmm! Jeg prøvde å ha hakkede sjokoladebiter i. Det ble nydelig:) Disse kommer jeg til å lage igjen!! Takk for god oppskrift!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Disse falt virkelig i smak! Gode både varme og dagen-derpå. Takk for fin oppskrift!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Knall gode!!! Takk for flott oppskrift! Jeg hadde i en halv koke sjokolade plate og dobbel så mye bananer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå