Gå til innhold

*3 prinsesser + 1 spire* anno74


skytter83

Anbefalte innlegg

testen hos legen var positiv den :)

Fikk legetime idag for å få sykemelding. Men fikk også en del av første svangerskapstest i samme slengen. Hun tok GU for å finne ut hvor langt på vei jeg er- å hun mente æ hva ca 7 uker. å æ trudde ca 5 uker. Fikk tatt blodprøve, leverte urinprøve. tok vekta. å fylte ut endel av svangerskapspapirene. får resten av 1.kontroll neste fredag. for uka etter går legen min på ferie. Så det er godt å få sjekka opp litt tidlig da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, hei=)

ja d e litt rart d dær me kor langt man e kommet, trur også at æ e 5 uke, men har en liten følelse av at æ kanskje e litt lengra på vei, hadde så rar mens sist, men tenkte ik noe spes på d da, ik før nu når den ik kom, eller æ tok testen før æ skulle ha mensen og den slo ut. så d blir jo spennende å se når man skal te legen. blir nok ik før i aug/ sep- har ik ringt legen enda, skal på ferie først og så får vi ta d når æ kommer heim.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gratulerer så mye :-D

Hun tok ikke GU på meg nå sist, sa at det var noe de hadde gått bort i fra.

Men hun tok for noen uker siden da jeg fikk bekreftet

svangerskapet.Så deilig da hvis du er litt lengre på vei,ikke noe som er bedre enn det :-D

Håper jeg også er det, må nok vente i 3 uker. Skal da på tidlig UL for å se. Kanskje det er 2 der inne :-D he he

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke nødvendig med GU men siden æ har så uregelmessig mens hva æ jo ikke helt sikker på kor langt æ hva kommet. så det hva litt greit slk at ho kunne kjenne det :)

Glede mæ te ultralyd.

 

Kor langt e du på kommet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+1 i følge den ene teorien om terminen min. Du skjønner jeg fjernet hormonspiral den 9 mai og legen tror jeg kanskje hadde et befruktet egg som var på vei nedover allerede da og som festet seg da spiralen var ute. Jeg begynte å blø 2 dager etter jeg fjernet den og det er den blødningen jeg regner som mens.... men som ikke trenger å være det. Har ikke hatt mens på 4 år :-D

Hvis dette er tilfelle er jeg 11 uker. Skal på tidlig UL om 3 uker.

Livmoren min er allerede oppe ved navlen så litt merkelig dette her, kanskje det er 2, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...