Gå til innhold

*3 prinsesser + 1 spire* anno74

Anbefalte innlegg

Skrevet

testen hos legen var positiv den :)

Fikk legetime idag for å få sykemelding. Men fikk også en del av første svangerskapstest i samme slengen. Hun tok GU for å finne ut hvor langt på vei jeg er- å hun mente æ hva ca 7 uker. å æ trudde ca 5 uker. Fikk tatt blodprøve, leverte urinprøve. tok vekta. å fylte ut endel av svangerskapspapirene. får resten av 1.kontroll neste fredag. for uka etter går legen min på ferie. Så det er godt å få sjekka opp litt tidlig da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, hei=)

ja d e litt rart d dær me kor langt man e kommet, trur også at æ e 5 uke, men har en liten følelse av at æ kanskje e litt lengra på vei, hadde så rar mens sist, men tenkte ik noe spes på d da, ik før nu når den ik kom, eller æ tok testen før æ skulle ha mensen og den slo ut. så d blir jo spennende å se når man skal te legen. blir nok ik før i aug/ sep- har ik ringt legen enda, skal på ferie først og så får vi ta d når æ kommer heim.....

Skrevet

Hei.

Gratulerer så mye :-D

Hun tok ikke GU på meg nå sist, sa at det var noe de hadde gått bort i fra.

Men hun tok for noen uker siden da jeg fikk bekreftet

svangerskapet.Så deilig da hvis du er litt lengre på vei,ikke noe som er bedre enn det :-D

Håper jeg også er det, må nok vente i 3 uker. Skal da på tidlig UL for å se. Kanskje det er 2 der inne :-D he he

Skrevet

Nei det var ikke nødvendig med GU men siden æ har så uregelmessig mens hva æ jo ikke helt sikker på kor langt æ hva kommet. så det hva litt greit slk at ho kunne kjenne det :)

Glede mæ te ultralyd.

Kor langt e du på kommet?

Skrevet

Er 9+1 i følge den ene teorien om terminen min. Du skjønner jeg fjernet hormonspiral den 9 mai og legen tror jeg kanskje hadde et befruktet egg som var på vei nedover allerede da og som festet seg da spiralen var ute. Jeg begynte å blø 2 dager etter jeg fjernet den og det er den blødningen jeg regner som mens.... men som ikke trenger å være det. Har ikke hatt mens på 4 år :-D

Hvis dette er tilfelle er jeg 11 uker. Skal på tidlig UL om 3 uker.

Livmoren min er allerede oppe ved navlen så litt merkelig dette her, kanskje det er 2, he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...