pinglo Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Sambo synger den til tulla,men kanke resten... Hompetitten hompetatten hompetittenteia melkeruta kommer ifra stomperud på heia hold deg i storkarmen lek du er med og dermed så homper vi opp og ned vi homper opp og ned vi homper opp vi homper ned vi homper opp vi homper ned
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Veldig så heldig vi var jeg og du, vi gro poteter og vi gjette ku Veien er hompete hei hvor det går, vi homper og dumper i ruta vår Hompetitten.....
så var vi 4 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 tror det er noe sånn som dette Ja nå har'n Per fått det slik som han vil jakke og bukse og nå kjører'n bil, men veien er humpete, hei hvor det går det hompe og domper på ruta vår Hompetitten hompetatten hompetittenteia melkeruta kommer ifra stomperud på heia hold deg i storkarmen lek du er med og dermed så homper vi opp og ned vi homper opp og ned vi homper opp vi homper ned vi homper opp vi homper ned
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hehehehe, lurer på om jeg balnder litt
Bettybu Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Alf prøysen, du finner den garantert i en ell annen sangbok.. Begynner slik... Nå har han Per fått det slik som han vil, bukse og jakke og nå kjører han bil .Veien er hompete hei hvor det går, det homper og dumper i melkeruta vår.... (Fritt fra "hue" så det er ikke sikkert teksten er helt rett....
Bettybu Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 ...Vi tok poteter og vi gjette ku... Et annet vers...
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Hompetitten (Tekst: Alf Prøysen. Melodi: «Johan på Snippen» av G.R. Wahlberg) Ja, nå har'n Per fått det slik som han vil Jakke og bukse og nå kjører'n bil Men vegen er hompete, hei, hvor det går Det homper og domper i ruta vår Ref: Å hompetitten, hompetatten, hompetutten teia Mjølkeruta kommer ifra Stomperud på heia Hold deg i stolkarmen, lek du er med Og dermed så homper vi opp og ned Vi homper opp og ned Vi homper opp og ned Vi homper opp, vi homper ned Vi homper opp, vi homper ned Veldig så heldig vi var, du og jeg Vi grov poteter og vi gjette ku Vi passa unger og vi laga mat Og lønna den passa oss akkurat Ref: Å hompetitten ...osv. Farmor og skredder'n og mormor og mor Sto og tok avskjed da mjølkeruta for Ja, selv Trampoline med lyseblått blikk Sto og slo takten da ruta gikk Ref: Å hompetitten ...osv.
pinglo Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. juli 2007 Prøvde å google eg og. Men kommer aldri noen vei jeg,finner bare mye anna rart enn det jeg er på leit etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå