mamman til gogutten Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Skal dit på ferie og har aldri vært der før så kunne tenke meg å shoppe litt. Noen som er kjent der som kunne tipse meg om noen babybutikker jeg kunne oppsøke?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Tipser deg om å gå på rene`s. Der har de MASSE fint!!!!!!!!!!!! det er rett ved sørlandsenteret. det er jo også barneland på senteret, men de har lurt meg for mange penger, og lurt flere jeg kjenner så de er ikke noe sted å dra hvis ting går i stykker så får du aldri noe på garantien, og er det noe problem med varen du har kjøpt kan du glemme å få penga tilbake... Med meg kunne de ikke levere ei lekegrind jeg kjøpte å betalte for der, men jeg fikk ikke tilbake pengene mine heller. fysjameg... hehe men renes er kjempefint!!!!!
ana baroma Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 I sørlandsparken ligger Renes, i samme bygg som ToysRus. jeg handler lite der... men fin butikk:) På sørlandssenteret ligger Barneland, lekebutikk og babybutikk. Ligger i motsatt ende av senteret enn OBS. Ellers er det en lekebutikk i byen som har noe utstyr, men jeg har egentlig ikke sjekka den ut, behovet har ikke vært så stort. I Grimstad har jeg ikke hørt om noen, bortsett fra et par klesbutikker. Var innom en, og de hadde masse fint som var importert fra SørAmerika.
mamman til gogutten Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2007 Tusen takk:-) Da får vi i hvertfall oppsøke sørlandssenteret så finner vi vel det meste da!
lille ludde kanin Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 det er en babybutikk på Fevik senter,de har masse fint til litt forskjellige priser... Det er jo ikke langt fra Grimstad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå