Frufluffy Skrevet 22. juni 2015 #26 Del Skrevet 22. juni 2015 Har to sommerbabyer så er kjent med problemstillingen. Da jeg fikk førstemann var jeg på kontroll i uke 32 og fødte i uke 36 Jeg opplevde at jeg hovnet mer opp i kroppen (det var en usedvanelig varm sommer) og ringte legekontoret der vi ferierte og fikk en time i uke 35. Da fikk jeg sjekket blodtrykk og, urin og blod som jeg syns var viktigst. legen var hyggelig men bra sløv, tok en svangerskapskontroll light og fant ikke leie på baby. Det var i alle fall veldig enkelt å få en time et annet sted i landet, så om ditt faste legesenter er stengt kan det være muligheter andre steder. Viktig å ta en kontroll i om man opplever at noe kan være annerledes. Da tredje min var ventet fikk jeg en telefontime med jm (det var jeg som var på ferie og ikke leger/ jm) siden jeg var frisk og rask og hadde vært det i to svangerkap var ikke JM bekymret. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9832497-dere-med-termin-i-august-ang-svangerskapskontroll-og-ferie-litt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-og-litt-syting/page/2/#findComment-147280281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå