Gå til innhold

Juni: Hei hei:)

Anbefalte innlegg

Ja, lenge siden jeg har vært her... men nå har det vært ganske hektisk de siste mnd...:)

Magnus kom til verden 27 februar... Han var 3850 og 50 lang... en uke over termin...puh hvor lei jeg var... Jonas kom jo to uker før termin...

Så det ble akkurat 20 mnd i mellom guttene...:) Jonas så tok det 40 timer før han kom ut... lå to dager på sykeshuset med rier... og ja, alt var egentlig ganske så kaos... så var litt nervøs for denne fødselen... Men... Magnus var ute på 3 timer han.. rakk akkurat å komme på sykehuset... ble helt satt ut av hele greia.. gikk så sinnsykt fort...Det som skjedde etterpå var ikke noe gøy... Jeg fikk styrtblødinger og havnet under full narkose, de fikk heldigvis stoppet det uten å måtte fjerne livmora...:) Men mistet sinnsykt mye blod og kunne ikke gå på flere dager...Så fikk Magnus kolikk, og han skrek de første 3 mnd hele tiden... og når han endelig ble bedre så plutselig en kveld var all melka borte... det kom ingen ting... helt sykt... så han ble flaskebarn... ammet Jonas til han 9 mnd og hadde jo lyst å gjøre det samme denne gangen.... men men... sånn er det bare.... Nå er Magnus snart 5 mnd, en snill og god liten prinse gutt:) Jonas er veldig aktiv, men en flink storebror.... Han har blitt kjempe stor... 93 cm og 14,5 kg.... stor og fin gutt... Hna prater veldig bra også så folk tror han er 3 år....:)

Ønsker alle en riktig god sommer:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9832477-juni-hei-hei/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...