Gå til innhold

Det finnes en løsning for allergiske dyreelskere!! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hørt om PetalCleanse??? Jeg er hyperallergisk mot katter, og har en sønn på 1 år som elsker dyr og da spesielt katter! I dag har vi vært å hentet hjem pusen vår; Neon. En nydelig elskverdig Devon Rex kattepus. Han er allergivennlig og vi smører han med PetalCleanse. PetalCleanse er en flytende væske du smørr dyret ditt med 1 gang i uken. Du kammer dyret ditt dersom det har lang pels og korthårede smører du bare. Det koster ca 300 kroner for 350 ml og tro meg, det har du lenge. Den anbefales spesielt på rasedyr som er allergivennlige, men kan også brukes på vanlige husdyr. Dersom dere har husdyr, og ikke er allergiske selv, men har allergikere i familen, kan dere smøre dyert i 3 uker før besøket av allergikeren og den vil ha minskede eller ikke symptomer på allergi i det heletatt. Middelet er utviklet i storbritania, og i en undersøkelse viste den en virkning på hele 97 % hvor alle symptomer forsvant etter 3 ukers bruk. OBS: Må bruker hver uke!

Så det finnes håp for oss som er allergiske og har lyst på dyr også :-) Finnes både til gnagere, katter og hunder!

Ville bare spre budskapet, produktet har vært på markedet noen år, og ingen har fortalt om det til meg, jeg fant det ved en tilfeldighet.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi...bra overskrift!;p

Men så bra at det finnes slike midler...håper inderlig ikke at snulla og spira blir allergiske mot dyr, men hvis de blir det, så finnes det jo midler!:-)

Skrevet

Ja, tenk på det.. Bare så synd atr så få vet det (har jeg inntrykk av)!

Skrevet

Hvor kjøper du det? I butikk eller nett?

Kan det brukes på fugler også?

Ser ut til at vi går en lyesere fremtid i møte...

Skrevet

Fugler er jeg usiker på. Får både bestilt på nett og kjøpt på dyrebutikker. Koster 299 på tropehagen zoo, kosta 349 på en nettbutikk jeg var innom, men jeg husker ikke navnet på den. Husk at der forskjellige for hunder, katter og gnagere.

Skrevet

Men hvorfor smøre det på allergivennlige dyr? vi har allergivennlige hunder, og mamma som er SUPER allergisk og har sterk astma reagerer ikke i det heeele tatt på disse. eller sine egne. hun driver til og med oppdrett.

men en venninne som er allergisk og har katt som ikke er allegivennlig, hun bruker dette på den katten. hun har også samme hund som meg, bruker ikke noe på den.

Skrevet

Vil tro at det er for å ikke overdrive allergien. Ikke alle tåler allergivennlige dyr heller. Kan kanskje være noe med det?

Skrevet

Ja, kan hende. det må jo være grusomt å ikke tåle allergivennlige dyr.

Har masse allergikere i familien, men mamma er aller verst. og har flere ganger holdt på å dø av allergi anfall.

heldigvis tåler hun hundene.

jeg har litt lyst på katt, så vurderer å kjøpe den allergivennlige katterasen når vi en gang skal ha katt :)

Skrevet

Ang. bruk på fugler. Fant pakningsvedlegget mitt hvor det står: På sprayflaske kan det til og med brukes til å rense fugler, såfremt fuglen holdes varm og unna trekk til den er tørr :)

Skrevet

1000 takk ;)

Vi får fuglene i morgen, to flotte tamme fugler, og vi gleder oss masse. Er bare en ting vi gruer for, og det er hvis gutten skal reagere på dem, fordi han er allergidk mot katt, hund, hest og kanin fra før....

Skrevet

Da er det verdt å prøve viss han viser tegn til allegi da :) Jeg selv er allergisk mot det samme som gutten din, men ikke mot fugler.

Skrevet

er det sant?

Takker og bukker...

Vi har så lyst på fugler, og har fått tak noen fine... Men jeg gruer sånn for allergien til gutten, og søsteren min fraråder oss, og sier vi må skaffe oss rotte eller stuegris, men jeg sier asj å fy...

Så vi prøver fra i morgen vi, skal låne de noen dager først og se om gutten reagerer.

Håper det beste ;)

Skrevet

sibir katt er også allergivennlige..de flestesom er allergisk mot katt tåler denne rasen

For det er et protein i spyttet på katten som allergikere reagerer på..de aller fleste iallefall..

og den rasen mangler dette proteinet.

Og det er i tilegg nydelige langhårete katter :)

Veldig lyst på en selv..sambo er allergisk mot dyr..spesielt katter..

Så har de sånne testehjem..der man kan komme hjem til de å se om man reagerer på katten..

Er ikke alle som tåler den men de aller fleste :)

Skrevet

Vi tenkte på sibirkatt først, og var på besøk hos et testhjem utenfor Ålesund, i Brattvåg, og hverken jeg eller gutten vår tålte de. Så derfor endte vi opp med devon rex i stede. Vi må smøre han med petalcleanse i tillegg viss ikke klør øynene mine med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...