Gå til innhold

I morgen skal jenta mi få vite at hun skal bli storesøster :)


Gjest Lenchen J98, J08

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen

Jeg gruer meg nesten litt hehe... Jeg er i uke 11, og hun har vært en måned på ferie hos pappaen sin, så derfor har vi ikke sagt noe før nå. I morgen kommer hun hjem, og da skal hun få pakke opp en tåteflaske som et hint på hva som er på gang. Hun er 9 år, så jeg tror nok hun skal skjønne det :)

 

Det blir så spennende. Hun har nemlig sagt at hun ikke ønsker seg søsken. Hun vil ha mammaen sin for seg selv. Og så vet hun hvordan man lager barn, så jeg tror hun syns det er litt ekkelt, hehe... Neida, det skal nok gå så greit så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig.

Mine jenter fikk vite det for 3 uker siden. Hun på 8,5 år sa. æsj har dere to P....... Huff visste jo ikke hva vi skulle si, he he

De gleder seg utrolig mye,Må inn på pcen og vise de bilder av hvor langt babyen har utviklet seg veldig ofte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Hehe, er det svaret jeg frykter fra datteren min også... De kan få sagt det ;-) Spennende blir det nok uansett. Lurt å la dem følge med i utviklingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å kunne fortelle det, og at hun kommer til å forstå det, uten at hun ser det utenpå magen din.. Jeg må nok vente til magen begynner å strutte litt mer. Sønnen min fyller 2 år om to uker, så han skjønner nok ikke stort =) Vanskelig å forholde seg til sånne abstrakte ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

Smart å vente litt, så blir ikke ventetiden så fryktelig lang for ham heller. Det virker nok som en evighet for disse små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er i amme situsajon der gitt...

Skal si det til sønnen min på tirsdag, han har også vært på ferie med pappen.

Og har sagt klart ifra om at han IKKE ønsker noen søster eller bror fra min side... Han sier det er så mange små unger overalt rundt ham at det er greit å ha det litt rolig hos mammaen sin.

Men jeg vet han elsker småbarn så tror nok ikke han blir så veldig sur :)

Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...