Gjest Lenchen Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Har deres symptomer avtatt? Jeg er i uke 11, og har mindre og mindre symptomer. Er helt kvitt kvalmen (takk og pris), er ikke fullt så sliten lengre, og ikke sååå tissetrengt som jeg var, men nå har jeg heller blitt svimmel og små-deppa i det siste. Puppene er heller ikke vonde lengre. Men det er vel vanlig at de verste symptomene avtar på denne tiden? Jeg er jo egentlig bare glad til Hvordan er det med dere?
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Heisann. Føler jeg er i slutten av 1 trimester, er jo bare 3 uker igjen :-D Jeg skal også til tidlig UL for å se om jeg er lengre på vei,men kan ikke være lengre enn 11 uker. Kanskje det er 2 der inne :-D Kvalmen har avtatt,litt kvalm på kvelden,før var jeg det nesten hele dagen. Men puppene er blitt mye større og tyngre, ikke så øm i de mer. Bare veldig trøtt. Livmoren min er allerede kommet opp til navlen :-D Gleder meg til jeg får masse energi igjen savner den gamle meg. Klem
Gjest Lenchen Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Oj, opp til navlen allerede? Livmoren min er nok også på vei opp av bekkenet, pga kjenner at jeg ikke lengre er så tissetrengt, men jeg kan ikke kjenne den. Kanskje du har flere ja?? Spennende. Lykke til på UL.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Ja, synes det er merklelig at den er så langt oppe men legen målte og de tar vel ikke feil, hun målte 2 ganger. Men må nok vente med tålmodighet, 3 uker til UL.
Gjest Lenchen Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Så spennende. Hold oss oppdatert om hvordan det går
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 hei! er fortsatt trøtt og veldig surrete. hehe blir bare mer og mer distre. puppene er ikke så ømme lenger som det har blitt sagt her tidligere så føles de fyktelig tunge. (opp ett par bh størrelser) har begynt å få litt kramper i leggene, tisser bittelitt mindre enn før og magen klarer ikke å fordøye maten så lett lenger. (må bare spise små porsjoner av gangen.) har fått rennende og tett gravid nese. det merkes også godt på kroppen at livmoren vokser. er kjempe øm og "hard" på en måte. kjenner godt hvordan den utvider seg og trekker seg sammen. har det egentlig helt fantastisk.
tudeluuu Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har det som deg, Lenchen. Er ikke fullt så sliten og trøtt lenger, men trenger fortsatt en god natts søvn. Har vært litt krise nå de siste dagene, for gutten min har hatt omgangssjuka, og ikke vært i slaget, dag som natt. Veeeldig listsomt, og jeg sover lange morgener etter at noen andre har tatt over ansvaret for han.. Puppene er ikke fullt så ømme lenger, men mye større enn de vanligvis er (noe som bare er fint =) ), og magen er heller ikke så oppblåst lenger. Er litt småuggen av og til, men er jevnt over i veldig bra form, og klarer å spise større porsjoner og får ned det meste. Men er så glad at det nærmer seg 2. trimester.. Synes i grunn det har gått ganske fort =)
Sunniva78 har to små Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Mine symptomer er like enda, eneste at jeg ikke er så svimmel lengre. Nå er jeg ikke så veldig plaget da, men trøtt, sliten og kvalm på kveldene er jeg. Gleder meg til å få litt mere energi i kroppen!
Prinsesse Sophia Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Har hatt 2 dager på rad nå hvor jeg ikke har kastet opp, det er jo fremgang jeg som har kastet opp hver dag i over 1 mnd nå. I dag er jeg 10+2 , Merker også at puppene ikke er like ømme men fortsatt vonde. Kvalmen er her fortsatt ca alle timene jeg er våkne men ikke så intens som det har vært. Måtte nettopp reise hjem fra Egypt 1 uke før tiden pga kvalmen og varmen. Men man er jo litt rar, har hatt ca 2 dager hvor kvalmen har vært borte og da blir jeg merkelig nok litt engstelig for at alt er bra:)
Labambie Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Mine symptomer har også begynt å slippe taket. Puppene er ikke fult så vonde lenger,og kvalmen gir seg mer og mer.. Synes dette bare er deilig jeg da! :) Jeg er forresten 10+4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå