Gå til innhold

må jeg til med mammaklær allerede!?


mammaTilLinnea

Anbefalte innlegg

er i min uke 12, førstegangs, og magen er stor... har et par uker nå brukt sånn hullstrikk i dongeribuksene. det funket helt fint, helt til i dag, da jeg ikke fikk igjen glidelåsen! eneste som går på nå er kosebukser! må jeg virkelig handle mammabukser allerede? syns det er alt for tidlig jeg... er flere som kommenterer magen allerede... har lagt på meg en halv kilo sånn ca. venter egentlig på at "lufta skal gå ut" hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen

Kan like så greit kjøpe dem nå. Du får jo uansett bruk for dem snart. Jeg er 2.gangsfødende, og er i uke 11. Har kjøpt en mammabukse, men har ikke brukt den enda da, men blir vel ikke så mange ukene til nå tenker jeg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på uke 9 i dag, og får ikke igjen en eneste bukse... Har kjøpt ei mammabukse, så det går i den og joggebukser her.... Lurer på om det kan være to, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel på en handlerunde snart da:) tenker at det er jo ikke noe vits i å kjøpe bukser i en større str som man kanskje vokser ut av om en-to mnd! men trodde ikke magen kom så fort siden jeg er førstegangs... jaja!:) faktisk eneste gangen sambo syns det er helt greit at jeg kjøper meg nye klær da, spurte meg faktisk for en liten stund siden om jeg ikke skulle handle noe snart! det må man jo bare utnytte, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 8 fullgåtte uker, og jeg har begynt å bruke mammabukse på ettermiddags/kveldstid, for da blir jeg så vanvittig oppblåst i magen. Godt å slippe at buksene strammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...