Benta Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Blir helt satt ut nå når sidene til Ønskebarn er nede. Savnet er stort, skal bli godt når sidene er oppe igjen :-) Så benytter anledingen til å ønske alle god helg, båder her på BIM og ØB. Jeg er fortsatt gravid, men lever i spenneing med den lave HCGen min.. Stor klem fra meg!
Sunniva78 har to små Skrevet 13. juli 2007 #2 Skrevet 13. juli 2007 Ja, jeg!! Klikker meg stadig innom, men nei... God helg til deg også Benta, jeg krysser alt for at verdiene fortsetter å stige! Klem-
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Abstinens var vel det rette ordet ). Krysser fingrene for deg Benta ! Klem fra
nudi *fødeklar* Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Hei Benta. Jeg savner sidene veldig. -Selv om jeg kanskje vel så mye hører til på BIM. Godt å høre at du fremdeles er gravid. Har tenkt på deg. Jeg heter forresten Pepsi på Fub. Klemmer,
allegodetingertre Skrevet 13. juli 2007 #5 Skrevet 13. juli 2007 Ja, er jo nesten krise når siden er nede:-( Odaskatt her, forresten.
Benta Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2007 Dette var jo litt gøy, selvfølgelig er det flere av dere som har andre nic her inne. Bare jeg som er litt kjedelig og lett gjenkjennelig i begge forum :-) Nå er krisen over, det var rart å se hvor avhengig en blir av disse sidene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå