Gå til innhold

NÅ kan jeg melde meg ut.. garantert


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet en kjempeklump i do :( magesmerter har jeg og. Så da blir det sykehus og utskrapning i morgen.

 

MEN jeg gir ikke opp så lett! Kommer nok tilbake en gang,får håpe vi ikke bruker like lang tid som vi har gjort nå.

 

 

 

Lykke til alle jentene mine (hihi) måtte dere få et fint svangerskap og en fin fødselsopplevelse!!!

 

 

 

Mange mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.....huff, det var jo ikke slik det skulle gå!

Sørg for å få en ordentlig Ul for å være sikker (jeg kryser fingrene for et mirakel i mellomtiden)

 

Godt å høre at du ikke har tenkt å gi opp nå, du er nok straks tilbake! Og i mellomtiden får du ha lykke til, og husk å ta godt vare på deg selv!!

 

Mange trøsteklemmer og et håp på et mirakel fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs*

 

Jeg som håpet så mye på at det gikk bra...Du får komme innom og snakke litt hvis du vil...

 

Og håper du kommer så fort som mulig etter...

 

Masse god klemmer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som var så sikker på at det skulle gå bra!!

Huff.. Ja,jeg skal komme innom her å se etter deg i ny og ne! :)

Blir nok ikke så lenge til du er tilbake da..

Kommer til å savne deg jeg!

Kom innom å fortell åssen det har gått med deg i morra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter. Dere er så flotte :)

 

Blir nok legevakten i kveld,har vondt nå,sendt melding til mannen min håper han drar ræwa si hjem snart. Han legger fliser og er i innspurten på et hus.. sitter her med 2 unger ute i ødemarken uff,tragisk.

Har skikkelig mensen mage,skikkelig skikkelig.

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til legevakten du, når mannen kommer hjem!

Huff...dette var trist! Tenker på deg.....

 

Klemmer i massevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei å nei...dette var kjempe trist altså...jeg som håpet at d skulle gå bra med deg vennen,du fortjener virkelig ikke dette altså :( føler med deg,jeg har et lite håp enda d kommer jeg til å ha helt til du sier noe annet..lykke til hos legen i kveld...tenker på deg vennen..mange klemmer fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en blodi kveld. Mannen min kom hjem og vi dro rett på legevakten.Mamma passet Emilie for oss. Fikk lege-sjekk,og UL. Der var det nå tomt. Bare litt rester igjen. Slapp utskrapning,da det meste var ute allerede. Nå er smertene nesten borte også.

 

MEN jeg skal ikke klage! Traff en ung dame på venterommet... Hun satt og gråt,jeg måtte jo si noe siden det bare var oss der. "Skal du på UL også?"Spurte jeg forsiktig.. "Nei..jeg fikk vite at jeg har kreft i dag."

 

Samtalen varte helt til hun ble hentet for nye blodprøver. Hun er alene med 2 døttre,ingen søsken har hun..bare sine foreldre. Fått kreft i magen.Eneste hun tenkte på var hvem som skulle ta seg av barna hvis det gikk feil vei.

Dette får en til å åpne øynene, jeg kan bli gravid en annen gang.

 

Jeg syns dette var så..vondt at jeg syns det ble flaut nesten å si hvorfor jeg var der. Men hun var helt fantastisk. Kommer ALDRI til å glemme denne kvelden..fredag den 13.

 

Jeg kommer tilbake en gang! Ta GODt vare på hverandre! *ordre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet 2 ganger før så perspektiv er det nok av ;) Håper bare at jeg slipper dette neste gang. Det tærer på,for man går alltid de første 3 mnd og er redd for at det skal skje noe.

 

Blir nesten redd for å bli gravid igjen,samtidig som vi ønsker så sterkt flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg var egentlig 7-8 uker på vei. Embryoet har dødd i uke 4-5. Så da ble det klasifisert som en MA, men endte med tegnene til en SA. (Kraftig blødning og veldige smerter) - kroppen ordnet opp selv. I dag er jeg like fin..

 

 

Men da signerer jeg ut og kommer heller tilbake når ny spire sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å høre mamman til emilie!! Håper dere tar vare på hverandre og kommer sterkt tilbake snart! Vi holder av en plass til deg her vi....

 

Ønsker deg lykke til vidre og gir deg mange trøstende og oppmuntrende klemmer! Dere får det til neste gang! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...