Gå til innhold

Den obligatoriske tråden: HVEM KOMMER på treff onsdag 18.07 klokka 13??

Anbefalte innlegg

Dere som jobber har kanskje ferie nå??

dere som er ny-gravide må virkelig komme dere på treff. det er så koselig!!

dere som begynner å nærme dere høygravide orker kanskje ikke dra avgårde på noe lang ferie??

Vi holder koken med treff vi iallefall.. sist gang dukket det jo også opp 2 babyer.. det var kjempe koselig!! Koselig hvis flere kommer for å vise frem sine søte små!!

Vi sitter som vanlig inn til venstre med en gang du kommer inn døra.

Klem fra tjukka

Fortsetter under...

Oppkjøring med mage blir spennende da!!

Får håpe du får kommet deg til Fredrikstad da..

Vi begynner jo treffet 1 time senere enn "vanlig" til onsdagen, så slipper du å dra avgårde så tidlig.. :-)

Så får noen andre Særp-damer si ifra til Monica hvis dere skal på treff, så kan hun jo sitte på!!

Annonse

jippi... kanskje det blir noen denne gangen da... juhu..... kanskje jeg ikke kommer for jeg ligger på føden da... jippi... hehe... typisk det da.. meeeeen for all del kjempe bra... heheh

Jeg skal prøve å komme denne gangen, jammen på tide igjen nå..

Har ei syk lita jente her hjemme nå, men vi har ferie, så regner med sambo passer vesla mens jeg er på treff.. Hun er veldig mammadalt, men har godt av å være litt med pappa også, blir vel tross alt mye de to når den nye babyen kommer..

Så da sees vi sikkert, og klokken 13 er notert, gleder meg:-)

Så koselig da!!

Ja, la gubben ordne opp så du kommer deg på treff igjen.. :-)

Sjåast onsdag!

Reklamert litt ekstra for treffet på div sider her, så satser på bra oppmøte!! ( tviler litt på at Mona får kommet da, siden hun har fått litt "ææævvææææ" i dag.. ;-) )

æææææææææææææwwwwwwwwwæææææææææ som har gått over... hvordan kan det gå ann da.... 24timer med smerter, så går det over... bare sånn der.... hallloooooooooo blir gal av dette jeg... skal til jordmor på onsdag, da blir jeg rivd litt i så får håpe det hjelper..

Hehe uff å uff,ikke la ÆæÆææwene gå over nå da,hehe.....Bebis tid snart jo :o)

Ikke umulig jeg kanskje popper opp på treff på onsdag,enten så har besøket dratt,eller så tregner jeg FRI FRIIIIIIIIII hehe....Dæven,ja.....Virkelig hehe

Vi sees nok jentær :P

Hmmm.. Kanskje jeg får gubben til å kjøre meg til fredrikstad i morgen etter frisørtimen min :) Har time kl 12, og tar nok ikke så veldig lang tid, skal jo bare klippe.. Evt så mulig jeg kan ta bussen fra borg (skal klippe meg der..) Men.. Er jo like kjent i fredrikstad som på nordpolen, så kan bli interessant å finne veien.. hehe...

Annonse

ligger rett ved det nye radisson sas hotellet om du spør noen om veien......... gjør ikke noe om du kommer litt sent, sitter der så lenge vi... jeg å kommer litt sent i morra...

Ser ut som at det blir buss på meg i morgen :) Håper på å rekke den som går fra byen halv ett, men kan ikke garantere det... Ihvertfall så kommer jeg med den som går kl ett, at jeg er der ca halv to :) Så om det kommer en litt gravid, forvillet sjel ramlende inn døra, så er det nok meg :) hehe

hei hei

det er mulig jeg tar min første tur på treff i morgen. men nå er det slik at jeg er på nattevakt i natt og ikke er hjemme før 0800 Onsdag, og så sove litt kanskje.. så dersom jeg kommer meg opp av senga til den tiden så kommer jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...