Gå til innhold

BERGENSTREFF

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

he he.. neida, du tar lørdag du. 14 juli. he he.. så blir det ny bebis på neste treff. he he... åhh.. er så klar for å føde snart. var til fødselsforberedende samtale hos jordmor i dag. ble jo bare enda mer klar. pluss at det begynner å bli slitsomt med disse mensmurringene. de kommer alltid når det ikke passer. f.eks når jeg er ute å kjører, er på butikken osv... orker ikke å gå sånn i så mange flere uker. men jordmor sa i dag at fødselen kan starte når som helst. murringene er visst tegn på modning. og han ligger laangt nede i bekkenet. hun tippet at han var ca 3 kg nå. fin vekt det.

Ja, trenger ikke bli altfor lubben heller nå når han skal ut:) Jeg føler jeg er sånn typisk "gå over termin" gravid, så jeg tør nesten ikke håpe på at han skal komme før termin jeg.. Blir bare så skuffet.. hehe ;) Men er veldig spennende da, at han kan komme når som helst ;) Så jeg tror nok på at du sniker i køen ja;)

JEg skjønner godt at du blir babysyk av å gå til fødselsforberedende samtale ja. Jeg og sambo vi snakket litt om fødselen i går kveld, og du blir jo litt ekstra utålmodig da;) Er så ekkelt med de mensmurringene ja, jeg hadde det i beina i natt og det gjør så vondt at jeg får jo ikke sove;) Så får håpe det modnes her også. Spiste hvertfall grøt med kanel til frokost i dag og skal gå en lang tur etter middag i dag, før jeg skal lure sambo i kveld:P haha ;) Får prøve på det samme du også:)

he he... ja han skal jo komme ut også. kanskje jeg skal drikke litt kako med masse kanel i? det er jo godt. he he.. ja skulle liksom ha sambo til sengs i går. men han lastet ned et spill rett før vi skulle sove. så han ble sittende å spille. og jeg sovnet. typisk. he he... men var jo litt greit å få med samtalen hos jordmor da. så får prøve å lure han med i kveld. tur ja... hunden må jo på tur. får så sinnsykt med kynnere når jeg går på tur.så jeg går heller flere men kortere turer nå. men i dag kan jeg jo strekke meg til å gå en lang en.

Annonse

den er god. har nettopp spist, ¨må bare la maten synke litt før jeg går. herregud, er jo like stappmett i 2t etter jeg har spist. skal bli godt å få magen for meg selv igjen kjenner jeg. du må holde meg oppdatert på hvordan det går. fikk ikke sendt mob nr på pm, kommer ikke inn på din side. men nr ligger på facebook. hvis du går inn der og finner det, så kan du jo bare sende meg en sms, så får jeg ditt?

Jepp ;) Det kan jeg godt:) Kynnerene mine gav seg nå.. *sukk* men jeg lurer på om jeg skal overtale sambo til å kjøpe med en sterk take away pizza også lure han i kveld;) hehe..

Jeg kjenner at det skal bli deilig å kunne bevege seg igjen uten å være stiv og støl og værre til :) Jeg kjenner heller at jeg blir så fort mett, og så fort sulten igjen enn at jeg er konstant mett :P

ja mine også. var på tur en halvtime, i raskt tempo. hele meg var jo bare en stor kynner hele turen, ble vondere og vondere. men når jeg satt meg ned nå så roet alt seg. nei nå blir det varm kakao med kanel, og kanskje litt massering av "fødepunktet" under beina.

Ja, det mener jeg også;) Jeg som trodde jentene kom til å bli omsvermet, det blir nok omvendt;) haha... Fødepunktet fungerte ikke så godt, så derfor har jeg gitt opp for i dag *sukk* ;) Men kanskje litt mye å håpe på at han kommer 14 dager før terminen :-P

Nei, jeg får bare smøre meg med den lille tålmodigheten som er igjen i meg;) hehe.. Skal inn på facebook nå, så sender jeg nr mitt på post der inne:) Så finner jeg ditt der.

Goodyear; Var det ikke fødepunktet som gjorde susen hos deg? ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...