Gå til innhold

Svimmel


Gjest Lenchen J98, J08

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen

Er i uke 11 og i dag og i går har jeg vært så vannvittig svimmel. I går var det like før jeg besvimte i dusjen. Måtte bare løpe ut og legge meg på senga, ellers hadde jeg gått i bakken... Flere som har det sånn? Er det lavt blodtrykk som er grunnen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det og sann innimellom, men ikke tenkt noe mer over hvorfor det er sann så det kan jeg ikke svare på. bare si at du ikke er alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig plaget nå, men har også vært veldig svimmel iblant. Like før jeg besvimte noen ganger jeg også. Det er visst normalt å få lavere blodtrykk når man er gravid (i starten iallefall) og det er nok årsaken til at du føler deg svimmel. Er det slik som hos meg, går det nok over, men plages du veldig anbefaler jeg deg å ta kontakt med legen din.

 

Sørg for å ha en stol i nerheten, og sett deg ned i tide! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det slik når jeg gikk gravid.hadde skikkelig blodtrykksfall ofte.ikke no gøy:( hadde ikke lavt blodtrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært mye svimmel og slapp. Var hos legen igår for å sjekke hemoglobinet evt om jeg trengte jern og om jeg hadde lavt blodtrykk. Alt var bra. Litt lavt blodtrykk, og blodprosenten var helt fin. Svimmelhet tilhører jo spes 1 trimester. Jeg må bare innse disse evindelige symptomene og håpe det gir seg. Er i uke 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...