Gå til innhold

Oppdatering på brystbetennelse... Expat..

Anbefalte innlegg

Legen min ringte idag tidlig med svar på melkeprøvene. Det var sterk tilvekst av gule staflykokker. Så jeg går på riktig antibiotika. Kroppen er bedre og hodepinen borte. Puppen ser ut til å bli litt bedre, den verste smerten er borte, men er forsatt litt rødt om ømt. Jeg står i dusjen 2 ganger om dagen og får håndmelket litt under varmt vann. Dette hjelper synes jeg. Men fortsatt er det en tykk "tråd" som går fra armhulen og til vorta + noen områder med store klumper. På denne tråden ligger det små kuler, som jeg kjenner (skikkelig ekkelt)... jeg drar med fingeren fra armhulen og framover og klemmer også litt på kulene, mens jeg pumper. Men har noen sp (maser fælt)

1. Kan lecitin hjelpe på dette?

2. Gjør jeg det riktig nå eller er det noen andre tips?. Den vannbollen med salt fungerte dårlig på meg...

3. må jeg regne med at dette tar tid å få vekk..? Når jeg har pumpet ferdig, er tråden fortsatt der, men litt mykere bare. Er snart redd jeg aldri blir bra jeg. For ved neste pumping er den like "stiv"..

Fortsetter under...

1) Absolutt, 2* 1200mg to til tre ganger per dag nå som det er ille.

2) Et langt karbad hadde nok vært det beste. Da ligger du gjerne en halvtime i godt vann med badesalt (eller vanlig salt) i, litt. Og så skrider du til verket og får ut den tråden ordentlig, helst etter at du allerede har startet 1). Har hørt de som har hatt en plugg skytende igjennom rommet...

3) Når pluggen/kroken løsner bør det roe seg relativt kjapt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...