Gå til innhold

Anbefale fastlege på Jessheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei jeg har nettopp bytta fastlege til dr ringstad ved gmslegekontor. har ikke vært hos henne enda. men for gudskyld ikke ta hertzenberg fæhn ved solliklinikk. hun er veldiog spess. det er en del grunner til at jeg har bytta. jordmor kan jeg anbefalle therese. husker desverre ikke etternavnet. men jobber ved jessheim helsestasjon. hvor på jessheim flytter du?

Kan absolutt anbefale de på gms senteret!!! Dyktige leger alle der. Mamma har Kühlen, kjempefornøyd med han! Jeg og min lille familie har Dahlin, og han har virkelig tatt mannen min på alvor med allergien sin, så han har vi sansen for å.. Hehe å ta GU hos han gjorde meg ikke forlegen engang:p Veldig profesjonell. Veit om ei venninne som hadde Rune Matre Birkeland eller omvendt, og hu var fornøyd med han.

Lykke til da:)

Tusen takk for begge svarene :) Da satser jeg på en av legene der. Skifter på nettet nå jeg. Har en helt håpløs lege i Oslo.....så alt kan bare bli bedre. Så fint med anbefaling på jordmor også da!!

Vi flytter til Skogmo. Er vel helsestasjon der også - er den bra da?

Kanskje vi ses??

hei. håper du finner ut av dette lege opplegget på jessheim. ja det er helsestasjon også på skogmo. hun jordmoren jeg anbefalte tidligere er også på skogmo noen dager i uka.

det hadde vært kjempe hyggelig å blitt kjent med deg. når har du termien??

håper vi ses!!

Da har jeg fått time hos jordmor på Skogmo (måtte det, men det er hun samme som på Jessheim) og fastlege hos Dahlin, så det blir jo spennende.

Jeg har termin 03.12 - treffes mer enn gjerne etter ferien (2.5 uker igjen...)

GOD HELG!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...