Som Natt & Dag Skrevet 13. juli 2007 #1 Skrevet 13. juli 2007 Hei jenter! Nå er det lenge siden forrige treff, og det må vi jo gjøre noe med! De flete av oss har vel fått våre små gull, og er spente på å treffe de andre sommerbabyene Er sikkert noen som er på ferie, men jeg håper at det er flere enn meg igjen i byen? Jeg har tenkt litt på at vi bør finne et sted som har plass til flere barnevogner, her er et par alternativer; Mecca Onkel Donald Dato og tid kan vi diskutere. Håper at de fleste av de 'faste' vil komme, og gjerne noen nye? Sommer hilsen fra Tristane
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg er med ! Jeg har satt opp forslag til treff torsdag 19. kl. 12 på Majorstua, men kan gjerne endre tidspunkt/sted. Det viktigste er at det passer for flest mulig. mvh, Anne Marie
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jippi! Jeg vil være med!! Lenge siden sist nå, og jeg er så utrolig spent på å møte de vakre nurkene!!!! =)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Kan vi ikke si Onkel Donald da? (det er den nye uteserveringe rett ved siden av nationaltheatret du mener eller? Vil nødig sitte og vente på feil sted mutters alene...) Torsdag klokka tolv funker bra for meg ihvertfall.
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Onkel Donald ligger i Universitetsgaten; på høyre side når du går inn gaten fra Karl Johans gate og ca 50-100 meter fra Karl Johan. Det er ikke den nye uteserveringen - det er noe annet. Men de ligger jo rett i nærheten av hverandre. Vi kan jo møtes på Onkel Donald og hvis det er fint vær kan vi sette oss på uteserveringen ? mvh, Anne Marie
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Skal sjå om eg kjem meg avgarde. Veit ikkje heilt når eg reiser til Horten igjen (foreldra mine har sommarhus der, og vil gjerne vere så mykje som mogleg saman med det vesle vidunderet som har fått litt kolikk og ein mamma som treng avlastning innimellom) For min del passar det best tidlegare i veka, hadde tenkt å reise ned att til Horten på tysdag kanskje, kjem litt an på formen til Ada. Men eg er med på torsdag om eg er her!! Det er jo såå lenge sidan sist, og eg gler meg heilt utruleg til å sjå babisane altså! Jippi!! Klem frå oss
Som Natt & Dag Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2007 Onkel Donald er visst stengt i hele juli, de pusser opp, men uteserveringen deres er åpen i fra kl 11. Mener å huske at det var store parasoller der, så vi kan sikkert ha det koselig derom det regner litt, men ikke øm det plasker ned.. For oss passer hele uken, men foretrekker om vi treffes mandag, tirsdag eller onsdag.
Shoosa Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Jeg vil gjerne være med på treff igjen! Skal til legen på tirsdag og har en avtale på onsdag, men alle andre dager er ledige. Blir kjempespennende å se de andre babyene Men er det noe kjekt å sitte ute hvis det regner da? Eneste stedet jeg kommer på hvor det er plass til barnevogner er Kokkamok, men det ligger i Nydalen. Ikke supersentralt, akkurat. Til gjengjeld er det god plass der. Tror de har en uteplass også, men jeg har bare vært der en gang, og da var jeg inne. Onkel Donald var slett ikke så verst, om man ser bort fra trappen opp fra gateplan. Mecca har jeg ikke vært på. Værmelding: http://yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 HEi og hå! Tenkte berre å seie frå om at eg, meksikanaren og Ada skal vere i Botanisk Hage frå halv to-ish i dag og nyte sola og ete lunch Velkomen til å joine om du vil!! Må jo nyte den vesle sola vi har!!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Vi kan jo prøve uteserveringen til Onkel Donald og gå ned i kjelleren på Paléet hvis det begynner å regne. Der er det et ganske stort serveringslokale og heis ned. Det høres ut som om det passer bedre å skyve treffet frem til litt tidligere i uken. Skal vi prøve onsdag kl. 12 istedenfor (sorry Shoosa !) ? Jeg kan godt komme tidlig og prøve å få bord. Så slipper flere å sitte og blomstre... Jeg har en grå barnevogn med grønn kant rundt bag'en (merke: X-adventure). Hvis det ikke regner for mye setter jeg meg på uteserveringen - altså den som ligger rett ved Nationaltheatret. Hvis det er mye regn kan vi møtes ved inngangen til Paléet. Da kan vi jo ta den inngangen som ligger nærmest Nationaltheatret/slottet. Jeg er jo helt ny og har ikke truffet noen av dere før... Håper vi klarer å finne hverandre. Spennende å hilse på og vise frem babyer/mager ! mvh, Anne Marie
Februarnurk Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Hei! Onsdag klokka 12 passer fint for meg! Torsdag passer ikke, ellers passer alle dager før fredag.Blir koselig å se dere igjen og gøy å se alle babyene!Jeg har fått ei bestemt lita dame, så håper hun liker seg på kafe.
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 Flott ! Det er spådd bra vær; i tilfelle møtes vi på uteserveringen. Den ligger på samme side av Karl Johan som Nationaltheatret. Spennende ! mvh, Anne Marie
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Eg reiser til Horten i morgon, så eg kan ikkje bli med på treff. Men eg kjem tilbake til Oslo i byrjinga av neste veke og då skal eg vere her i to veker før det blir Hortentur og dåp for Ada. Har jo så lyst til å sjå sommarbabyane, sist var det jo berre magar. Og gler meg til å sjå kor stor lille Sky har blitt
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 Halla! Kom igjen fra "ferie" i dag og er ganske slitene, så i morra blir det husrydding og så avslapping og kos. Men fra onsdag er jeg og Sienna klare.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Da ser det ut til at det blir onsdag da? Men vi kan vel treffes til neste uke også vi? Har så lyst til å få møtt Ada, og lille Sky som sikkert har blitt stor jente siden sist:)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 17. juli 2007 #16 Skrevet 17. juli 2007 Satser på å komme jeg også :-)
oktobermamma82 Skrevet 17. juli 2007 #17 Skrevet 17. juli 2007 Jeg vil gjerne også prøve å komme. Har vært med på to treff før, men da hadde jeg bare stor mage. Nå har Einar kommet ut. Han kom 30.juni, så vi rakk akkurat å forbli medlemmer av juniklubben
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #18 Skrevet 17. juli 2007 Så hyggelig ! Jeg var forbi uteserveringen til Onkel Donald idag og den var stengt pga regn. Håper på bedre vær imorgen... Det ser ikke så lovende ut nå, men vi får tro det endrer seg. Gleder meg til å møte noen like ferske mødre som meg og se på babyer ! Jeg fikk gutten min 22. juni. mvh, Anne Marie
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #19 Skrevet 17. juli 2007 Ja - da blir det onsdag kl. 12; treffet er satt opp i oversikten over treff i Oslo. Anne Marie
Shoosa Skrevet 17. juli 2007 #20 Skrevet 17. juli 2007 Jaja, da blir ikke jeg med på treff denne gangen. Prøver å følge med, men jeg er utrolig lite online for tiden. Har liksom så mye annet å finne på Kos dere masse! PS: Lille Sky veide 5210 g på helsestasjonen i dag og begynner å føles mer som en Store Sky... Fortsatt like søt, heldigvis
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #21 Skrevet 19. juli 2007 argh.henger ikke med i svingene jeg. Glemmer å sjekke denne siden, så får ikke med meg treffene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå