Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det fra dere søkte om plass, til dere fikk svar og UL time?

Min Jordmor sendte inn søknaden på mandag denne uken. På tirsdag drar vi til Spania og blir borte i 10 dager. Jeg er allerede i uke 15 så jeg kan risikere å få svar og time for UL mens vi er borte og da får jeg heller ikke booket om timen.

Bør jeg evt. ringe å høre om jeg har fått plass?

Fortsetter under...

Jeg fikk innkalling til ultralyd i går, det sto i brevet som følger med at de vil gjøre det i uke 18, så da er du vel hjemme før det?? Men ring du, det skader jo ikke :o) Det er jo greit å vite når man skal ha time.

Jeg var til legen fredag 6, så fikk svar på mindre enn en uke (6 dager for å være nøyaktig).

Det tok ganske lang tid før jeg fikk svar.. legen sendte inn for 3 uker siden, og jeg fikk svar igår..

Jeg skal til Spania da, så jeg må prøve å få byttet timen, men de er visst ganske nøye på tidspunktet, altså at de vil at du skal ha gått litt over 18 uker :)

Jeg har videresending på posten min, derfor fikk jeg brevet forsinket. Med forsinkelsen tror jeg at det tok maksimalt 14 dager fra jeg var hos legen til jeg fikk inkallelse til ultralyd. Dersom du nærmer deg uke 18 ville jeg nok ringt og hørt før jeg dro på ferie :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...