Gå til innhold

Nytt medlem med fertilitetesproblemer!

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er ei jente på 31 år fra øst landet. Vi har prøvet tilsammen i 7 hele syluser uten treff. Har siden 2001 gått på puregon/pregnyl, klesxne og crinone hver syklus.

Var inne til noen oparsjoner i livmor og buk i slutten av 2001, da de så på ul at ikke alt så bra ut. Fikk operasjoner ved Omnia i oslo, og dr.magnus. Et halvt år senere ble jeg gravid, med tvillinger:)

De har vært tøft å ha tvillinger . for det første var det bare mas det først e året, og jeg hukse nesten inenting av dette i starte...flau:

Tvillingsvngerskapet gikk bra til jeg til tros måtte ligge i 31 uker ute å gå på andre steder em kontroller og på do..

Dette var tøft og jeg var mye alene. Blødde mye fram til uke 20 i sv.skapet og var sikker på at alt var over flere ganger. Men, mine tvillinger ble født i februar og alt gikk bra.

Nå er det slik at jeg sliter med sterke edometriolsemerter, og legene har nå anbefalt meg å bli gravid en gang til , for deretter å fjerne livmoren og forhåpentlig vis med bedre smerter.

Er på 6 dpo idag, og klare nesten ikke vente.....Bruker forrestn her sylkus: pregnyl, puegon, klexnae og crinone. dette for å i det hele tatt å klare å bii gravid.

Vel, mine tvillinger, som n e 4 2/3 år ønsker deg sånn indelig en lillesøster /bror, så se følger spent med :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9827701-nytt-medlem-med-fertilitetesproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være:-) Fint sted å lufte tanker og bekymringer (og gleder!) dette:-) Er snart fem uker gravid jeg da, etter IVF men følger med her inne likevel. Vi har foressten samme problem, jeg har også blitt anbefalt å få ungene mine fort for så å fjerne eggstokker/livmor pga av mye og hissig endo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...