Gå til innhold

Noen flere som venter nr 7?? :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke mangen som venter nr 7 :)) Eg er 37 år, er i kjempeform legen fant ut at eg trengte påfyll med B12 og det fikk eg sprøyte for en gang i uka i en mnd skal love deg at det er effektivt :))) Har så mye energi pusser opp og står i her mens mann er på jobb :))) Hvordan er formen på deg da ? Fine alder på ungene dine :)

så flink du er da :-)

Jo jeg er like sprek som om det var første gangen faktisk,hadde det verre v. siste svsk. slet med bekkenløsning da.:-) men begynner å få litt kynnere nå om dagen,er i uke 30,termin 30.sept.

B 12 ja,er det vanlig å sjekke om man mangler det eller hvorfor sjekket legen det?Kunne gjerne ha tenkt meg mer energi,jobber for fullt enda så.. :-) blir litt sliten ja.

Eg var helt tappet for energi i begynnelsen av svangerskapet var nesten et ork å gjøre noe, men da de tok blodprøve av meg så de at det var nesten tomt for B12 hos meg fikk da beskjed om å ta sprøyter det gjore heldigvis de på legesenteret :)) Det er vanlig at de sjekker B12 at du har nok av det, men spør legen om de kan sjekke. Huff bekkenløsning søstera mi hadde det ho kunne knapt gå i slutten av svangerskapet måtte gå med krykker noen mnd etterpå ble aldri helt kvitt det. Kynnere er ikke så behageligt å gå med var borti det eg og i siste svangerskap. Eg går alltid 13 dager over tiden de 3 siste hos meg kom alle dagen før eg skulle inn å kures :)) Glad eg slapp å kures.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...