Gå til innhold

Barnevakt i Namsos

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg og min samboer flytter til Namsos nå i August, og vi har kunnet tenkt oss en fast barnevakt til vår datter som nå er 4 mnd gammel. Vi er fra trondheim så har ingen bekjente der oppe, samboer skal begynne på Hint til høsten. Så vi kunne tenkt oss en barnevakt vi kunne ringt til når vi trenger det(betaling blir vi enige om :) ). Vi flytter veldig nære sentrum, rett atme skolen faktisk, bare 10 min gange fra kjøpesenteret.

Jenta vår heter Thea Emilie, kjempesøt (synes vi selvfølgelig), og veldig koslig og godt humør.

Er dere interessert eller kanskje kjenner noen som er det, helst over 18 år og vant til så små barn, ta kontakt på mail! Skriv litt om deg selv :) Legg igjen telefonnr da, så kontakter jeg deg når vi har flyttet oppover!

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9826248-barnevakt-i-namsos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!! Jo, det har jeg veldig lyst til vettu :) Kjenner ingen fra Namsos, så kan bli koslig å bli kjent med flere der siden vi skal bo der ei stund :o) Har også fått mailen din, bare hatt så sinnsykt mye å gjøre med visninger og diverse, kommer til å svare der også! Er dere mange i gruppa? Hva er alderen på alle mødrene, ikke at det har noen betydning,men er bare nysgjerrig :)

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei! Mangler du fortsatt barnevakt for jenta di? Ser det er ei stund siden du la inn innlegget men.. Jeg har nettopp flyttet til Namsos også, bor litt utenfor byen. Hvor ofte har dere behov for barnepass? Jeg er hjemme med mine 2 gutter, født i 2005 og 2006, så jeg er egentlig ganske fleksibel. Hadde tenkt å starte opp som dagmamma når vi flyttet hit, men er i grunnen ikke kommet lenger enn å tenke tanken, enda. Men har ikke så lyst til å binde meg på heltid, egentlig. Vi kan jo snakkes? :)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...