Gå til innhold

13 år og piercing i navlen - hva synes vi om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å låse den jenta inn på et lydtett rom i en 5 årsperiode. Hva annet kan man gjøre for å bevare vett og forstand?

Nå sendte jeg det gale menneske nordover for å hjelpe tanta (som forøvrig næremer seg 40) med slåtta, og hva skjer? Joda Tante skal til Bodø å fixe piercingen og tar jenta mi med. Nå har ungen svidd av et helt kontantkort på å mase om å få pierca navlen. Er ordet NEI noe unger aldri skal lære seg betydningen av?

Ungen var også frekk nok til å skrive "hvis du er glad i meg så lar du meg få lov" og "gi meg en jævla god grunn til at jeg ikke kan få lov".

Kanskje jeg skulle låse meg selv inn i stedet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del stopp henne.. Jeg tok pircing i navlen som teit 15åring..og hva har jeg nå so 28åring etter 3 svangerskap...joda. ARR!!!!

Skrevet

Hva jeg synes om det? Spør min piercingfrie datter på 14. Har vist henne skrekkbilder fra nettet, påpekt piercing hos gamle kjerringer (på min alder), og sagt "sånn blir du" osv. "vurderer det ikke engang før du blir atten, og i hvertfall ikke hvis du maser". hun vil ha en på hver side av munnen i tillegg. Lille tulla mi:)

Skrevet

Hva er så galt med en liten piercing i navlen, er jo bare å ta den ut når hun er lei den. Ser ikke helt problemet...

Skrevet

Jeg tok piercing i navlen da jeg ver 13:o)

MEN, hadde nok ikke latt min 13 åring fått lov nei..

Skrevet

det tror jeg faktisk jeg hadde latt hun få lov til. jeg tok selv i tunga da jeg var 14 eller noe. og det er mye som kan skje, men navelen er jo ikke så veldig utsatt da.

Skrevet

jeg hadde sagt nei, det er 18-års grense(egentlig) på slikt, og en god grunn til det :) Først piercing i navlen, hva neste? Lover deg en ting, får hun en vil hun ha flere, var slik med meg og tattoveringer iallfall, sambo stoppa meg etter 3 da, hehe :) Men jeg venta til jeg var 18.

Skrevet

det er 18 års grense hvis jenta drar alene,men hvis hun har med seg en foresatt så får hun lov egentlig når som helst så lenge den voksene er med..

jeg og mamma dro og pierca oss da jeg var rundt 13=) så lenge hun tar det på et rent og ordentlig sted og er NØYE med og rense og vaske og IKKE pirke så pleier det jo og gå bra... 90 % i hele verden har jo piercing i navlen da..hehe

jeg har og har hatt en hau..men di jeg har hatt i ansiktet har jeg tatt ut fordi jeg ble lei..og ingen arr har jeg...

men tilslutt,du er jo morra så du bestemmer jo...

Skrevet

Enten de er 13,16.19.25,40,60: synes ikke noe om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...