Gå til innhold

Hvor langt har dere kommet i shoppingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt litt "nødvendighetsklær" bodyer,strømpebokse,nattiser, bilsete m base, stellekommode, seng under veis bare vogna igjen! Men, i dag tok laser'n meg for førstegang i mitt liv!! så der for det 5000!! Skulle ikke vært låv!

Det som nå er kjøpt er

- bilsete (MaxiCosi med isofix-base)

- masse klær (kjøpt brukt av ei venninne som fikk barn i mars)

- BabyBjörn bæresele (kjøpt brukt)

- vippestol i kult dongeristoff

- min pappa har kjøpt vugge og sauseskinn

- min mamma har strikker klær, holder på med dåpskjolen

- hans mamma har kjøpt kluter, myke håndkler, smekker, etc.

- vogn (Brio kombi) er bestilt og kommer i løpet av en måned

Av store ting mangler vel stellebord (hvis vi trenger, mulig vi kjøper matte og har oppå et bord/benk på badet) og seng.

vi mangler ammepute,brystpumpe,stelleveske,handlenett,litt flere ammeinnlegg,morgenkåpe etc til sykehuset til meg,stellesaker, og så dukker det sikkert opp noe:) (skal kanskje ta ks 20 sept derfor har jeg kjøpt det meste siden jeg får bare 2 lønninger før det)

Unnskyld at jeg spør minibolla, men hvorfor skal du kanskje ta ks?

Vi har ikke kjøpt noe vi, har jo det meste fra forrige gang. Og er det noe vi trenger så får vi ta det etterhvert. Konsentrerer oss om å komme oss inn i det nye huset og få solgt leiligheten nå før fødsel.

Annonse

Tja... har vel det meste i hus jeg og.... Hadde jo det meste fra før, men har spandert på ny seng, bil-sete og stelle-bord.

Mangler vel egentlig bare amme-bher og ull-innlegg tror jeg... jo , også må jeg ha ei bade-balje... Har til og med kjøpt såper, kremer og bleier jeg og satt det i stellebordet (har sånn vegghengt stellebord).

Tenkte ungene skulle få handle litt da, kjøpe litt rangler og stæsj, det synes de er stas....

Er deilig synes jeg, å slippe å skulle shoppe når man er på det tyngste, er godt å vite at om jeg handler noe mer, så er det bare for kosen sin skyld... Man snubler jo over noe nusselig innimellom da... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...