Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 er totalt avhengig av cola men hvis jeg noensinne skal ha mulighet å gå ned de siste 12 kg fra fødsel så mååå jeg kutte den ut...har nå kjøpt meg års kort på treningsenter å begynner i morgen tidlig. men kan jeg drikke pepsi max en gang i blandt eller er det like usundt ?
Helene <3 Sarah Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Er mye søtstoffer og e-stoffer etc i pepsi max.. Brus er brus, men Coca Cola er jo eksepsjonelt usunt da..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg drikker det, og det masse! Ser selv ikke på det som noe problem!
Hufsla Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 med tanke på vektreduksjon er pepsi max mye bedre da den nesten ikke inneholder kcal.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har gått over til cola zero. Er jo ikke sukker så det er vel bedre men, hadde vel vært bedre med vann. Fikk helt dilla på cola når jeg gikk gravid og er det enda 6mnd etter, ikke lett å slutte med det der..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 I cola zero er det 0 med kcal, mens pepsi max er det 0.3 :-p
mammatilpia Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Mange sier at de blir mer sulten når de drikker light-brus, og da får man i seg flere kalorier gjennom maten, men det er jo individuelt. Jeg tror papsi max er mist like usunt som cola pga. av søtstoffet, men den inneholder jo (nesten) ikke kalorier. Det er ikke anbefalt at man gir light -brus til barn under 3 år, så det er sikkert ikke bra for voksne heller... Jeg er også avhengig av pepsi-max. Da jeg var gravid og ammet hadde jeg en kvote på en halvliter pr. uke, men nå er det en om dagen. Har bestemt meg for å gå kutte ut som nyttårsforsett. Akkurat nå er jeg lei av å være sunn etter 2 år som gravid og ammende.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Jeg tok av meg hvertfall 40 kg hvor jeg drakk pepsi max hver dag.. Drikker d ennå, syns d er MYE bedre enn vanlig cola(som jeg var avhengig av før). Eks pepsimax og cola zero inneholder kunstig framstilt søtn.stoff istedenfor sukker, derfor så og si ingen kalorier(les på etikken). På den anne side er d jo ik sunt med så mye e-stoffer heller da.. Men d driter jeg i
AneB Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Er ikke bare kalorier å tenke på, cola-drikker tærer enormt på tennene pga syren...
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 E har drukket cola zero hver dag i 3mnd nå-mens e slanker me,sier nå heller at det gir en mye større metthetsfølelse enn vann i hvertfall. E har gått ned 28kg på litt under 3mnd..
*Sjokomelk* Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 28kg ??woow det er jo Kjempe bra !heheh hva er hemmeligheten din ?? =) synes pepsi max er bedre på smak enn cola zero, hva med cola light då ? uff ble totalt avhengig av brus når jeg gikk gravid , la på meg nesten 25 kg ! har 10 igjen men de sitter godt åsså. må vel meg på trening jeg også - snart 4mnd siden fødsel
Mrs. Bouquet Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Pepsi max er ikke sundt, men det er i alle fall slankende i forhold til cola. Så abosolutt et alternativ, i tillegg kan det dekke mye av søtbehovet så du slipper å dø for en sjokolade.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Søtningsstoffer fører visst til økt appetitt slik at man indirekte fortsetter å legge på seg/ikke går ned like mange kilo ifh til dersom man drikker vann feks.. Men det er kanskje individuelt hvor mye man påvirkes, og som alternativ til cola høres det jo ikke så ille ut med tanke på sukkeret og alle de tomme kaloriene som er i cola..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå