Gå til innhold

Hvor får man kjøpt dekkbark..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså i litt større mengde enn sekker fra Plantasjen..??

Vi har et par skråninger på tomten som vi skal dekke med dekkbark, men regner med det vil gå med såpass mye at det blir litt slitsomt å kjøpe i disse småsekkene fra hagesentrene...

Noen som vet om steder (på "sentrale" Østlandet) som selger dekkbark?

Fortsetter under...

Skrevet

Det finnes hagesenter som selger bark i løsvekt..

Vet om et sted i østfold (men vet ikke om du mener det som "sentrale" østlandet.. hehehehe)

Skrevet

Skulle til å skrive Oasen Hageland...da jeg leste at du ville ha større kvanta enn sekker.

Det er mulig at du får det på et sagbruk.

Hvor er sentrale Østlandet...om jeg kan spørre...

Bor selv i nordre Vestfold

Skrevet

hehe... vel, sentrale Østlandsomr. er vel for meg (ikke at det er slik for alle sikkert...hehe) Oslo og Akershus omr....

Kan jo ikke være for langt fra her vi bor, for jeg regner med det er en fordel å få det fraktet med lastebil....eller...hmm....

Skrevet

Jeg vet at Grønnmo har dekkbark, men det er jo over grensen til Oslo

Skrevet

Var det ikke så at han godeste Magnus fra Bonderomantikk driver med slikt?!?!

Ler..så hvis du bor i Akershus på den siden av Oslo, kan du jo ringe han..

Annonse

Skrevet

hehe... Jada, det er helt greit at det er over grensen..... (ut av Oslo eller inn til Oslo forresten, hvor går egentlig den grensa der....hmm... ??)

Jeg bare tenkte det var greit å ikke måtte transportere for langt.... Lastebiltransporten behøver liksom ikke bli dyrere enn selve barken.... Men Grønnmo altså....hmm... hvor i allverden får de trær fra da...hmm....

Ellers var det jo et godt tips med han bonderomatikeren.... Het ikke det Herremyr Gård eller noe sånt..... Tror jeg har sett at de har levert i Oslo i alle fall...hmm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...