Gå til innhold

forvirret etter UL

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I Godt å høre at du fortsatt lever:o) Regnet med at du bare var uten nett.

Den problematikken med hvem som er far har jeg prøvd å regne ut på meg selv og jeg var til tider rimelig koko i hodet selv.

Her er min mongo utregning på meg selv:

første dag i siste mens 3.mai

Sex med oslo fyren 14.mai

sex med Bergen fyren natt til 27. mai

I følge eggløsningskalkulatoren på babyverden så sier den om meg

Din fruktbare periode er: 14.05.2007 - 19.05.2007

Eggløsningen finner sted: 17.05.2007

Passer perfekt med oslo fyren med en syklus på 28 dager.

Så var jeg da til abortsamtale 12. juli og fikk da vite at jeg var 8+5 og fosteret 6+5. regnet meg da bakover og havnet på 26. mai noe som da passer perfekt med bergen fyren men ikke med normal syklus. men har kan vel ikke stole helt på syklusen min siden jeg gikk på pilla.

Var så til neste ultralyd 14.august og var da 13+3 og igjen regnet jeg meg bakover og havnet på bergen fyren.

Så inntil jeg har vært på ordinær UL 11sept går jeg utifra dette og det gjør jeg nok etter det også.

Så over til deg:

Første dag i siste mens 6. des

sex med bad guy 13. des

sex med nice guy 26.des osv

Din fruktbare periode er: 17.12.2006 - 22.12.2006

Eggløsningen finner sted: 20.12.2006

Ingen av dine passer inn her med en normal syklus på 28 dager men derimot om du har en syklus på sånn ca 34 dager så passer det med mr Nice guy

Du sier også at du var på flere ul og at alle gikk i mr nice guy sin favør og da ville jeg nok stolt på det.

De aller fleste blir visstnok flyttet i termin på ordinær UL siden det er som du sier at da stadfester dem hvor lenge det er igjen av svangerskapet og ikke hvor lenge du har gått.

Jeg tror 99,9% sikkert at det er Mr nice guy som er far til barnet ditt, men skal skrive til deg igjen når jeg har vært på min UL for da blir jeg nok forvirret igjen.. hehe..

Men når du nå sier mr nice guy betyr det da at han har blitt snill igjen?

Blir irritert ja siden han ikke svarer og i dag igjen var han pålogget msn uten å svare på mailen min.. jævla tosk... Kanskje jeg skal skrive en mail til å spørre hvorfor han ikke svarer, eller kanskje jeg bare skal gi han tid?

Hvilken film så du - var den bra?

Nå skal jeg prøve å sove litt før det er jobb igjen...

Snakkes snuppa..

Fortsetter under...

hehe neeeh....mente mr nice guy på en ytterst sarkastisk måte...;o) nei d tror j ikke ordner seg nå...han gidder jo ikke være sammen med meg, virker d som...føles som om han trekker seg lengre og lengre unna...har aldri tid hvis jeg spør han, alltid noe han skal -sier han da...jeg stoler ikke et sekund på han lenger. taster som f med hun her xdama si å står på... gjør faktisk ganske vondt...fatter ikke hvorfor han har sndd så fort,liksom...føler meg totalt latt i stikken ;o) jeg kommer til å bli en bitter gammel dame ;o) prøver å snakke med han, men d er som om han ikke hører meg, eller som om han ikke vil høre meg; d er vel ikke interessant lengre...å d irriterer faktisk vettet av meg...jeg hadde ikke noe ønske om å bli alenemor, å det vet han såå jævlig godt...syns han er så barnslig å uansvarlig...kunne trengt litt støtte å sånn om dagene, jeg syns dette bare er tungt å trasig jeg, men gidder han å stille opp?? nix....gidder såvidt prate på telefonen...å da er han som regel så møkk sur at d ikke er noe poeng i likevel...hva har jeg gjort den mannen, lissom ??! han var vel så mye med på dette han, faktisk var d i grove trekk han som trumfa gjennom at vi skulle beholde barnet...å nå er d lissom bare meg, da... æssj -jeg spyr snart, å d mener jeg...dette var IKKE d jeg hadde sett for meg i livet mitt...å d viser han faktisk null respekt for...bare kjører av gårde i egobilen sin ...:o( åååå han gjør meg så forbanna ...

åsså sier han ting som at d er jeg som er ego å at jeg ikke er den første som må få et barn alene (nei??! er jeg ikke??! heh..det betyr ikke at jeg må syns det er noe kult...) å at jeg bruker graviditeten mot han å jatta jatta...sku ønske jeg kunne satt han i en like fortvilet situasjon tilbake...hadde vært artigt!! ;o) huff ...nei...han der, er håpløs....

sorry sytet...d må lissom bare ut...;o) fyller faktisk opp hele hodet mitt...kommer nok til å drukne i min egen selvmedlidenhe hehe ;o)

ble dårlig med film, vi satte på en men blei bare tyting ;o) var en gammel film...alle de bra var utleid så d ut som :o) men d gjorde ikke noe uansett...:o)

hehe ja jeg blir helt tussete av å sitte å telle...en graviditet varer i 268 dager fra unnfangelsesdagen til termin...og 283 dager fra første dag i siste mens til termin... å d stemmer nok med "min kjære" ... men, uansett hvor mye jeg teller, kan jeg jo ikke bli sikker før barnet faktisk er født da... glad d ikke er så jævla lenge til...lei av å sitte sånn å trykke altså...!!! vil føde NÅÅÅÅÅÅ!!!! ;o) (seriøst...)

Leste om ei anna her som dem hadde bomma med...han dem sa som "mest sannsynlig" å jatta jatta, var ikke faren likevel...jeg veit ikke helt hva jeg håper på jeg, lenger...hvis E ikke er faren så slipper jeg ihvertfall noe stress med omsorgsett å alt sånn...tror han har en plan der å faktisk....:o( ...da er d min unge å bare min unge..;o) ikke så dumt d heller...hvis han skal være sånt et rasshøl mot meg, så er d nesten så jeg håper dem har bomma....;o)

jeg har fått pakke :o) enda en pakke, heter d vel...tror j har bestilt hele babykolleksjonen på HM hehe ;o) det stopper jo aldri jo... så jeg får vel rusle meg bort på butikken å se hva jeg har bestilt denne gangen;o) tidlig ammetåke om dagene ;o) husker ikke en dritt av hva jeg har gjort eller hva jeg skal gjøre...;o)

heldig du som har jobb å gå til ...:o) skulle trengt en avveksling fra dette galehuset jeg å ;o)

tror ikke d er noe vits å mase på han herre fyren din heller...:o) hvis han vil stille, så kommer han no tuslende etterhvert.. ikke kast vekk for mye fritid på han. (look whos talking ha ha ;o)) d er hannes og hannes tap alene om han ikke "gidder"...å d tror jeg han rekner seg frem til selv etterhvert...:o)

du får ha en strålende dag da :o) vi snakkes :o)

kozz

Hei snuppa..

Ja orket ikke mere av sytinga di så jeg stakk av.. hehe.. bare tulla.

Jeg er her fortsatt. Var på hyttetur i helgen uten nett med venninna mi og dattera hennes og på søndag når vi kom hjem ble jeg skikkelig forkjøla, lå i hele går og orket ikke gjøre noen ting og i dag er jeg like forkjølet men har hvertfall klart å komme meg ut av senga og bort i sofaen. Har ligget å sett på sesong 2 av frustrerte fruer.

Nå skjønte jeg litt mer ang mr nice guy når det var ironisk ment, skjønte plutselig ikke hvordan han tosken kunne bli nice guy. hehe.

Herregud så latterlig han er når han sier at du ikke er den første som får barn alene! Du kan hilse han og si at jeg også er alene men at det ikke er noen ønske situasjon! Men tro meg dette klarer vi helt fint alene. Nå kan vi gi all kjærlighet til barnet og slippe og krangle med en idiot samtidig.Mannforlk er og blir noe dritt. Jeg tror at det er enklere å være alene fra starten av enn at man er 2 og at gubben stikker etter et år for da er man jo vant til å få hjelp og når man er alene som vet man ikke hvordan det er å få hjelp.

Jeg var hos jordmor for første gang i dag, hun lurte på om hun kunne få høre på hjertelyden til barnet og om jeg ble engstelig om hun ikke fant det, Jeg svarte bare hør i vei du jeg har hørt på det siden uke 12 sa jeg og viste henne hvor hun kunne finne hjertelyden siden jeg hørte på det i går. Hun så ganske sjokkert ut iom at hun fant den akkurat der jeg sa at hun kunne finne den.. hehe.. 140 slag i minuttet så må nok vente en uke til jeg får vite hva jeg får.

Har du tenkt noe merpå navn?

Jeg sendte mld til BF på fredag og spurte hvordan det gikk og om han hadde sjekke mailen men fikk faen ikke noe svar. Jævla tosk - hva er det med han da, først så skriver han masse om at han vil stille opp osv og når jeg da blir så glad for det så hører jeg ikke en dritt mer fra han..

har du fortsatt tenkt å ha med deg mr nice guy på fødselen?

Kos og klem snuppa:o)

ååå hadde skrevet sååå mye, åsså hengte datan seg opp....:o(

jaja -begynner på nytt!! :o)

æsssj for en jævla idiot da!! hvorfor gidde å si at han vil stille opp å støtte å så bare forsvinne med en gang??? meningsløst...men igjen...mannfolk er patetiske dyr ;o) hehe....jeg legger vertfall inn p å årene. d er hannes tap, ikke mitt...så hvis han ikke gidder å oppføre seg så får han løpe av gårde... hvorfor i all verden kaste vekk energi på å bry meg om noen som gir seg f i meg lissom?? neppe konstruktivt for meg på noen måte...ikke barnet heller for den saks skyld...;o)

ja enig at d sikkert er bedre å bare være alene enn å gå igjennom et brudd med en baby å tenke på å sånn åsså...så...d er nok bare å forberede seg :o) bare 29 dager igjen nå!!! gleder meg vannvittig til å bli ferdig!!!!! skal til jordmor på torsdag å snakke om epidural (min kommende bestevenn;o)) å sånne ting...fødsel generel :o)

gleder meg...vet ikke en dritt om rutiner å sånn på fødeavd, greitt å få litt info...;o)

ååå var d ikke kult å høre hjertelyden?? var på vekstkontroll på sykehuset igår å da tok jeg en sånn ctg-test, for å måle puls å høre hjertelyd pluss registrere antall spark å bevegelser....den sparka MYE mer enn d jeg selv registrerte, var opp i 17 spark på 15 min...jeg kjente sånn ca 7 av dem... ,o) sikkert like greitt hehe slipper jeg å bli spent ihjel... ;o) alt var fint da bortsett fra størrelsen...ser ut som om jeg får en ganske liten baby...har lagt litt under normalen hele tiden, men nå var den nede på -10...d begynner å bli bra da... har lagt på ca -2 hele veien... men så lenge den er frisk så gjør jo ikke d meg noenting, med tanke på fødselen hehehe ;o)

søstra mi er å gravid, hun har termin 15 des.. hennes baby, også trolig en jente, er stor ...den ligger på +12 på vekst ...rart at d er sånne forskjeller...men så har jeg hatt et ganske "turbulent" svangerskap da, mye psykisk stress for meg -å d virker vel inn på ungen d å desverre...pluss at jeg har røyka litt da. d kan jo hindre vekst....uff...ekkelt å tenke på...men jeg har bare ikke greidd å la vær... :o(

sååå....nå sitter jeg her som en hval å føler meg fødeklar :o) sku tatt den med tang selv om jeg bare hadde nådd ned ;o) jeg er svær,ass...å likevel ser jeg folk som er større...stakkars stakkars dem...,o) var å shoppa bursdagsgave til niesen min tidligere idag, å da så jeg ei anna gravid ei å tenkte bare "OOOJ!!" ... glad magen min ikke går ut døra 3 minutter før meg vertfall ;o) d var d "verste" ... stakkar, så tungt d må være...

når er d du skal på neste sjekk da, med jordmor eller noe?? :o) å når har du sånn 18-ukers ul ? :o) d må glede deg syyykt til !! :o)

skal ut å trimme ;o) eller, vralte... ;o)

d var kos å høre fra deg :o)

klems

God morgen.

Er hans tap om han ikke gidder å stille opp men jeg fatter ikke at mannfolk klarer å leve videre som om ingenting har skjedd.

Fant ut i går at jeg måtte ha personnr hans - hvordan i helvete skal jeg få tak i det når han ikke svarer? Har mest lyst til å sette meg på flyet å reise til Bergen å dra han i øra og troppe opp på jobben hans å skrike ut at han skal bli pappa for han har ikke fortalt det til noen... hehe.. kan jo besøke deg i samme slengen for ålesund er jo ikke såååå langt fra Bergen:o)

Kan man velge selv om man vil ha epidural - i såfall er jo det bra for det funker hvertfall sier dem. En annen ting jeg har hørt er at om de vil gi deg sånn saltvannsprøyte(også kalt vepsestikk eller noe) for å lindre smertene må du si NEI!!!! Det er visstnok helt for JÆVLIG føles som 1000 vepsestikk på engang men det er for å ta vekk smertene fra riene men hva hjelper det når det er 1000 ganger værre..?

Var ikke så spennende å høre hjertelyden for har hørt den selv med angelsound siden uke 12 og hjerteslaga la på 140 i minuttet og jeg har lagt på meg 2,5kg. Skal på ordinær UL til tirsdag da er jeg i uke 18 å får vite hva det blir forhåpentligvis.

Har du tenkt noe mer på navn?

Ha en flott dag så snakkes vi igjen.

klem

Annonse

ååå skal du på tirsdan??? du har bare sååå meldeplikt asså :o))) håper de klarer å se kjønn da !! med meg så de d ikke der...men j er jo på ul hele tiden hehe ;o) så jeg fikk vite d like etter den ordinære ul-en....

åå?? bor han i bergen?? d er bare å hive seg på bussen ;o) jaa...d er lissom sånn, det er demmes tap å sånn..men d hjelper da for guds skyld ikke oss noe :-/ å d er griselusent å si at du vil stille opp for bare å kutte all kontakt....provoserende faktisk...d er jo et barns liv d er snakk om...alle barn burde ha rett til å bli kjent med sin egen far...superego av dem som bare gir seg f...

nix, ålesund er jo ikke langt fra bergen :o) så hvis du skal oppover å riste han here kyllingen litt, må du suse innom her å ;o) :o)

har du bare lagt på deg 2,5 kg??? herregud jente, åssen klarer du d da??? ;o) jeg er faen meg så smellfeit blitt at d er forjævlig, mens masse andre j kjenner og snakker med, bare legger på seg sånn 8 kg på hele svangerskapet....D er IKKE riktig ;-/ ;o) ALLE burde gå opp min 20 kg...;o) off skal bli et helvete å ta av seg alt dette igjen, gitt...

nei navn har jeg bestemt meg for å legge på hylla til ungen er født :o) har jo fått silt ut noen jeg liker bedre enn andre, men tror d er mye lettere å ta en avgjørelse når jeg får se lille nurket mitt :o) kanskje ikke noen av navnene jeg har tenkt på egentlig passer henne å hete....:o) d opplevde venninna mi, fikk ei datter i februar...hadde tenkt på mange navn i samme "gata" som meg, men når barnet kom ut, så var d lissom ei lita Sara :o) å d hadde hu ikke tenkt så mye på før...

så jeg tror jeg ser litt an...

åååååå desse siste ukene går så innmari seint jo!!!!!!!! blir GAL !!!!! er lissom bare venting å venting å VENTING !!! ;-/ lissom ikke mye jeg klarer å gjøre lengre heller, orker jo ingenting lengre... skal være sååå happy når desse 28 dagene har gått....:o)

du tenkt mye på navn da??

røyker du ennå?? ;o) jeg klarer ikke å kutte helt ut...;-/

du får ha en fin dag du å :o)

klems

Tirsdag klokken 0830 skal jeg på UL. Legen spurte når på dagen jeg ville ha UL så jeg sa så tidlig som mulig. Tjukk i hue jeg da - er jo faen meg rush tid så tidlig om morran så må vel reise kl 7 om jeg skal rekke frem i tide. Tar vanligvis bare 30 min å kjøre dit.

Har hørt at om man drikker kald drikke 15-30 min før man skal inn så er ungen litt mer aktiv så skal prøve på det.. Skriver til deg så fort jeg har kommet meg på jobb igjen etter det.

Om jeg ikke har hørt fra han til november eller noe sånt så reiser jeg faen meg oppover og da får jeg ta meg en tur til deg også. Da har du fått bebisen din også:o)

Tror grunnen til at jeg ikke legger på meg noe særlig er at jeg spiser så lite. Jeg gidder ikke lage middag til bare meg selv og jeg er ikke så sulten. Spiser som regel 2 brødskiver med pålegg til lunsj og 2 brødskiver til middag når jeg kommer hjem fra jobb. Snakk om kjedelig kosthold a.. burde vel kanskje tenke litt på bebisen også men den tar vel det den trenger. I tillegg tar jeg vitaminer for jeg er allergisk mot omtrent alt mulig. Kan ikke spise frukt eller grønnsaker med mindre det er kokt eller stekt. Allergisk mot all pollen, allergisk mot melprodukter med mindre det også er stekt.

Så lenge du ammer så går du ned i vekt så prøv å amme så lenge som mulig men pass på å ikke dytt i deg alt mulig søtsaker som godteri og brus og saft for da hjelper det ikke.

Tror jeg kommer til å gå ned mer enn hva jeg legger på meg jeg.

Vet ikke helt om jeg misunner deg eller ikke siden du vil føde nå, jeg har ikke fått ordentlig mage enda så begynner å bli litt forbanna. Skal jeg først være gravid så kan jeg da få den fine magen også.

Jeg har hengt meg helt opp i at om det blir gutt skal han hete Caspar André og om det blir jente skal hun hete Adina Michelle men jeg skal bare bruke fornavnet da.

jepp røyker fortsatt jeg. Var flink og trappet ned til bare 5 om dagen helt i starten men nå er jeg oppe i hvertfall 10 om dagen, men hender at jeg får dårlig samvittighet om jeg har røyket for mye en dag.

Har planer om å slutte sammen med mamma i oktober for da skal vi 2 uker til syden sammen så kanskje vi klarer det da.

Snakket med eksen min i går for jeg må bestille ved til vinteren og det er han som har ordnet det de andre årene så jeg måtte ha tlf nr hans.

Spurte også om han hadde tenkt å komme å hente resten av tingene sine snart for jeg begynner å bli dritt lei av å ha det her. Det tar ikke så mye plass men kan jo like gjerne få det bort. Han mente han skulle komme om 2 uker eller noe. Så i dag siden jeg ikke er på jobb og fortsatt forkjølet tenkte jeg at jeg kunne gå over alt mulig å se om jeg fant noe mer og HERREGUD så mye dritt jeg finner. Sikkert 50 cder som er dødsgamle, masse kokebøker, skidresser, bilder, forlovelsesringene osv.

Nei får fortsette å rydde videre jeg så får du kose deg videre.

Snakkes

kozz

skal nok rett til tilbake til min heller strenge hverdagsdiett når jeg er ferdig ja ;o) drikker kun vann jeg sånn ellers da,rører ikke brus o.l, tåler ikke melk å sånn, pluss at spiser null karbo, kun proteiner å sånn i og med at jeg trener fryktlig mye ellers... så regner med at ved siden av amminga da, så renner d nok fort av igjen ... :o)

føler ikke at jeg har vært fryktlig usunn, d er vel heller d at jeg levde på en absolutt minimumsdiett før jeg blei gravid, slik at når jeg begynte å spise "normalt" igjen pluss slutta å trene og jobbe, da bare fløy kiloa på... men har sikkert ganske mye vann i kroppen, d sa vertfall hu siste legen jeg var hos .o) meeeen...detta ordner seg d :o)

ååå d er noe herk å rydde, spes etter andre...har hatt en storopprydding her å, men d er jo mest mine egne saker...pluss litt er søskena mine da, stabla d ut sånn dem får komme å hente... trenger da ikke stå her å mygle... ;o) jeg trenger plassen !! :o)

åå syden du...du er heldig, vet du d?? jeg å ei venninne driver å planlegger danmarkstur til våren...d hadde vært digg å kommet seg litt vekk herfra...trenger å se noe nytt og få litt nye impulser for å fortrenge alt dette lissom...føler d har vært så jævligt mye skiiit i d siste...trenger absolutt en dytt i happy-retninga....å hva er vel bedre enn en jentetur med en klin gæern venninne da??? ;o)

team antonsen skal komme til bya 17 nov, har best ,meg billett allerede ;o) mamma sitter b-vakt ;o) har sååå lyst ut da...ser for en god flaske rødvin ;o)

skal bli morsomt ja :o)

nå har vi spist kake i 5 årsdag å jeg skal ut å synde for 4 gang idag...like greitt for nå har j ikke flere røyker igjen etterpå ;O)

har ikke hørt fra E idag...sku lisosm møtes å "prate" litt... nice...;o) gir opp jeg....er lissom ikke noe vits i å bry meg om noen som ikke bryr seg tilbake...fatter ikke dette her.....ææssj. :o(

jordmor imorga kjempetidlig så blir tidlig i seng her...

ha en fin kveld :o)

kozz

Hei snuppa.

Hvordan gikk det hos jordmor? Fikk du masse info om epidural?

Jeg har kjøpt meg vogn i dag, en veldig fin en men skjønner ikke en dritt av den.. hehe.. er sånn at jeg kan bytte ut diverse deler på den til andre farger. Blå, grønn eller rød farge veldig fin bare jeg skjønner hva det er jeg skal bytte.. hehe.. Fy faen jeg er så sliten i dag, tar på å drive å farte rundt etter vogn når man er syk. Jeg er på bedringensvei så på mandag skal jeg tilbake på jobb.

Vi har blitt tilbudt aroma massasje på jobben så på mandag klokken 09 er det min tur. HERREGUD som jeg gleder meg!!! Skal bli så deilig!!!

I kveld skal jeg sitte barnevakt sammen med en annen venninne for datteren til en 3.venninne. vi skal ligge på sofaen å se på idol og satse på at barnet hennes har lagt seg innen den tid. I morgen blir det barnebursdag for datteren til en venninne også blir det bursdag for mamma etterpå. På søndag har farfar bursdag så må vel dra meg en tur dit også selvom jeg helst ville ha sluppet. Er ikke helt fan av han. Har ikke sett han på over et år.

For 2 år siden klarte han å prestere å si at han skulle flytte vekk herfra for nå hadde han ikke mere tilhørighet her. HALLO han har lissom en sønn og 4 barnebarn her.. Og i tillegg til det så sa han at vi kunne ikke få noen julegaver for han skulle reise til syden og hadde akkurat kjøpt seg ny leilighet. Er det rart jeg er en smule irritert på han???

Prøvde å ringe BF i går men han tok ikke tlf.. Jævla idiot. Mest har jeg lyst til å drite i han men fordi han først har sagt at han skal stille opp så har jeg lyst til å fortsette å få tak i han.

Er imponert av deg som bare røyker 4 om dagen - jeg røyker hvertfall 10 om ikke mer..

Ha en fin helg så snakkes vi igjen.

klem

hmm...snodig farfar gitt... var ikke en veldig "bestefargreie" å si verken angående presanger eller flyyting...

har ikke nooen besteforeldre igjen jeg. så vi er en ganske liten familie blitt :o) men d er vel den veien d går for alle...

ååå har du kjøpt vogn?? kjekt da :o) syns d er så arti å shoppe til babyen jeg ! :o) har vært å kjøpt to vogner jeg .. eller, den ene fikk jeg av en kommende bestefar :o) kjøpte emmaljunga edge duo combi i beige... syns de er så fine jeg...åsså kjøpte han ei sånn stokke vogn...den var turkis... ganske fin, selv om jeg ikke er helt fan av den stokke-designen.... har vertfall dekkt vogn-behovet ;o)

så har jeg kjøpt sånn vognpose i lammeskinn...kjempesvær å kjempemyk å god :o) kommer sikkert til nytte i vinter her :o) ellers er resten jeg har kjøpt, brukt... fikk stellebord med badekar å skuffer pluss sånn babybjørn bæresele til under 400 kr brukt...helt greitt for meg ;o) bilsetet fikk jeg kjøpt kjempebillig av ei venninne, nypris 2800, jeg betalte 800.. brukt bare i 10 mnd... :o) sånn acto graco eller noe i den dur...;o) seng venter jeg på å få låne med ei venninne som er ute å reiser akkurat nå, å hun har madrass, dyner å sengesett pluss vippestol i tillegg :o) gidder ikke blakke meg helt på å kjøpe alt nytt...

tja 4 og 4...;o) d varierer nok med dagsformen tror jeg...når jeg føler alt livet suger (hvilket er ofte nå om dagen ;o)) blir d nok en røyk lr 8 ekstra... ;o) men syns d er litt "ekkelt" nå når babyen er så stor...var "lettere" å røyke mer når magen var mindre ;o) rart med d...

åå d er idolpremiere ikveld jo...d var fint du nevnte,lrs hadde jeg glemt helt av d...:o) å d hadde blitt litt krise....

snakka litt med han here "x-en" min å idag...men lite fornuft der i gården å, gitt.. blir så frustrert at jeg har mest lyst skrike høyt, til trommehinnene hannes sprekker eller noe, slik at jeg kanskje når inn til hjerna hannes (hvis han har noen..)... men d går jo ikke. han har ikke noe svar på noe som helst, bare at han har d fryktlig vanskelig om dagen, så jg burde kunne gi han den tiden han trenger på å samle seg å finne ut hva han vil... yeah, right... å han lurer på hvorfor jeg syns han er egoistisk?? ;O) i wonder....

ka e føle, å sånn, d eke så viktig, visst...

æssj... jeg blir så forbanna på han...men d er så bortkasta tid... desverre . er vel bare å se slaget som tapt ;o)

å hva er d med å ikke svare deg da?? han skal lissom "bare" bli pappa...aaaargh...mannfolk suger dritt ! :o( trenger ikke å si at du er interessert i å ta ansvar da, for så bare å stikke...er så ufattlig unødvendig og sårende...skjønner deg godt jeg, at du blir maaad...sku hatt sånn offentlig lynsjing av uduglige idioter som løper fra ansvaret sitt.. hadde sikkert blitt en god del som kunne deltatt der jah...

jeg skal ligge inne å se på at d regner katter å hjortekalver utenfor... faens drittvær... skal ut å gå hvis jeg gidder.. lei av å tusle den samme løypa dag ut å dag inn ;o)

imorga tror jeg jeg skal bevilge med en skikkelig shoppingtur jeg å. kjøpe litt klær å stæsj til meg selv til etter fødselen:o) har jeg noe å se frem til :o)

du/dere får han en fin kveld som barnepassere :o)

vi snakkes :o)

klems

Ble dårlig med barnevakt på meg i dag gitt. Sofaen var fantastisk god å ligge på også kom mamma på besøk så ble pizza og idol..

tror jeg kjente et lite spark isted.. Moro.. nå begynner det å skje ting!!

Faen ass jeg har leamus i øyet mitt og det gir seg ikke.... har hatt det i snart 1 år tror jeg. kommer å går som det passer seg men gud så irriterende..

Måtte bare skirver litt mens jeg venter på at senkveld skal starte. Hadde ikke så mye intresant å skrive.. hehe..

Klem

hehe...d tror jeg aldri ar jeg har...bare knoter ned d jeg kommer på der å da...

glemte av epiduralgreia i ste... joa fikk info...men de virker ganske knipne på stoffet ;o) jeg gir faen, jeg SKAL ha epi unaz hva f de sier...ellers flipper jeg ut å d mener jeg faktisk ;o) kunne jo ta d med ro å prøve andre ting først....varmt vann, de derre slatvannssprøytene eller hva det var for noe pluss akupunktur å lystgass....men, jeg gidder ikke kaste vekk tid på å "prøve ut" noe annet jeg...selv om fødselen kan drøye ut ved bruk av epidural, skal jeg faktisk heller ligge i tretten timer uten å kjenne en dritt, eller å ligge i 4-5 timer med hinsides smerter ;o) sånn er d bare... å jeg må da vel få lov å bestemme hvordan min egen jævla fødsel skal forløpe seg ??? måten hun snakke til meg på på den timen der irriterte og provoserte meg litt asså... helsevesen... tsss... ;o)

vil bestemme selv ;o) nemlig ;o)

jeg sitter å ser et eller anna nitrist program som mudern ser på...hun liker ikke noe av det samme som meg, å hu har "tinga" seg på tvn fredagskveldene siden det er nesten bare da d er noe hun liker å se... fikk såvidt argumentert meg til idolpremieren ;o)

ååå nå er jeg bare fed up å møkklei jeg asså...sku ønske termin var i forgårs eller noe...

mudern tror jeg får den 26, for da er d visst fullmåne... ;o) så...vitterlig før den 03 d, så skal gå med på den...

nei, nå vil jeg ut å røyke... ;o)

blei bare piss å papp ;o) såårry.. ;o)

Annonse

Halloisen.

Noen grunn til at du absolutt vil ha epidural? Jeg tror jeg skal prøve så lenge jeg klarer uten smertestillende men det går vel ikke. hehe..

Jeg sover så sinnsykt dårlig om natta nå, våkner sikkert 10 ganger av at jeg hoster så mye at jeg tror jeg skal dø. Denne forkjølelsen gir seg jo aldri.

Ble dårlig med barnebursdag på meg i dag, orker ikke å gjøre så mye når jeg får sove så lite så dette kan jo bli spennende når bebisen kommer.

I dag har mamma bursdag så jeg må bake kake snart men orker ikke enda. Tror jeg skal legge meg en halvtime i badekaret å sove eller noe.

Akkurat nå så går Dennis på TV3 - skikkelig rampeunge han der ass.

Har du noen spennende helge planer da?

klem

nei ikke no spes grunn bortsett fra a jeg har grudd meg til fødselen siden før jeg blei gravid... å har lissom alltid tenkt at jeg ville ha epi... å d holder jeg meg til enda... :o)

lagt i badekar i over en time selv...superdeili...er så lsiten å d er så tungt å gå rundt hele dagene...føler meg lissom helt kake selv om d ikke er spes mye jeg bedriver dagene med...

nei har ikke noen planer...skal i stallen, som vanlig, å imorgen skal jeg ut å se på sprangstevne å, hvis været tillater d da...regner å regner her...å d er siste stevnet ute før vintercuopen som holdes inne begynner..selvsagt... ;o)

tror jeg skal lage eg noe digg til middag om et par timer åsså kanskje stikke innom ei venninne .. .o) sånt å finne på idag...

du får kose deg med bursdag da :o) lykke til med bakinga :o)

klems :o)

Herregud du skulle sett meg isted ass når jeg lå i badekaret.. haha..må le av meg selv. mens kaka var i ovnen lagde jeg meg kaffe å tappet vann i badekaret. La meg så i badekaret med kaffe, en røyk og boken "endelig ikke røyker" hahahahah...

Bursdagen hos mamma startet hyggelig men ble en fiasko utover kvelden. Han ene lillebroren min straks 14 mente han skulle ut å være med venner og vi andre prøvde å få han til å forstå at i dag er dagen hvor vi alle er samlet og at han kan være ute alle andre dager. Han klikket totalt pg det var ikke noen hyggelig opplevelse. Hadde med meg han minste lillebroren min på 6 år og han begynte å gråte og holde seg for ørene.

Nå er jeg endelig hjemme igjen med han minste lillebroren min liggende i senga mi å sove og han andre "dusten" sittende på sofaen å se film.

Foreldrene mine er skilt og pappa er i bursdag hos farfar (som jeg skal i bursdag til i morgen) så brødrene mine er egentlig hos pappa i helgen men jeg passer dem i dag siden dem er borte.

Er helt utslitt jeg ass.. tar vel straks kvelden tror jeg.

Snakkes.

Klem

hehehe -har lest alle eksemplarene av den slutt-å-røyke-boka flere ganger -å d hjelper så innmari lite.....faktisk ikke i d hele tatt...;o) ei venninne av me, hun greidde å slutte vved hjelp av den da...har ikke tent seg en søyk på snart 5 år...men je hakke sjans at all...blir nesten mer røyksugen når jeg ser den...har en slags omvendt-omvendt psykologisk virkning på meg vertfall ;o)

såpass...hehe...festlig alder da...da man gir seg totalt f i familien å vil ut å herje istedet....morsomt....ikke for noen andre da,desverre ;o) d var kjipt å høre at d bare ble spetakkel da...

så snill du er som passer brødrene dine da :o)

jeg har ikke gjort en dritt...lå inne i hele går å syns synd på meg selv ,o) røyka altfor mye, gikk en laaaang tur i øsende pøsende drittvær, å tok en 2-3 varme bad fordelt på hele dagen...kjipa meg,rett å slett ...;o) var nada å niks på tv heller...å alle jeg kjenner var på kjempeparty i byen...ei venninne av "oss" hadde leid et utested i går, å aaallle var invitert...jeg orka ikke å dra dit edru da, så derfor ble d lissom ikke noe for meg å gjøre... :o)

ei av bestevenninnene mine er på spa-hotell med typen....noen som har d, du!! hun kommer hjem idag da...så da kan jeg jo besøke henne en tur :o) høre om oppholdet...:o)

tenger meg en tur vekk når lillepia er født jeg å... lurer på å bestille meg en uke i syden til våren neste år. koble ut å se noe annet enn denne nitriste byen hehe ;O)

fikk ikke sove natt heller, tross en halv innsovingstablett ;o) jeg utfordrer stadig skjebnen....;o) ha ha ...

men nå føler jeg at øyelokka begynner å henge litt, så jeg får vel prøve en siste gang...

imorgen skal vi feire faderns bursdag, visst...lykka....er ikke veldig fan av familiesammenkomster ...;o)

wish me luck ;o)

klems

Da var bursgen overstått og det gikk over alle forventninger!!! Rakk ikke fortelle om graviditeten før de selv spurte. Synes vel på magen min allerede da enda jeg gikk i en litt vid kjole:o)

HVordan gikk det i bursdagen du var i?

Ja er det ikke kjipt når alle drar på mega party og vi ikke kan drikke, men til gjengjeld får vi en større glede tilbake enn den jævla fyllesjuken. Vi kan ta festen når barnet er født vi.

Kjipt å høre at været er dårlig der du bor, men kan vel ikke forvente annet når du bor på vestlandet:p hehe..

Her er været bra om dagen men begynte å regne litt i kveld da.

Ligger på sofaen å ser på fengselskoret på tvnorge, er en gammal bekjent av meg som er med der.

I morra er det tilbake til jobb igjen og egentlig så gleder jeg meg litt. Blir så jævla lat av å ikke jobbe for gidder ikke gjøre stort når jeg er syk.

ha en flott kveld så snakkes vi igjen i morra.

Klem

jah så fengselskoret jeg å... var ganske arti e¨d :o)

var avgårde å fikk henta meg babymadrass og babydyne igår :o) greitt å ha d i orden...

joa,var vel ikke rare selskapet ;o) vi er så liten familie...hadde ikke søstra mi å typen å dattera flytta oppvover for en mnd siden, hadde d faktisk bare vært oss tre ;o) så...men d e jo alltdi kos med en god middag å familie å sånn...:o)

bel bare stress detta ;o)

skriver mere senere...skal på sykehuset på kontroll :o)

klems

For en perfekt start på dagen i dag!! VI har fått tilbud om aromamassasje på jobben så i dag klokken 09 var det min tur - 30 min med deilig massasje i et mørkt rom med masse telys og avslappende musikk..:o)

Herregud som jeg gleder meg til i morgen, da er det endelig min tur til å få ordinær ultralyd og kanskje være så heldig at dem ser kjønnet.... Skal klokken 0830 så må reise kl 07 pga rush trafikken..

I kveld skal jeg bare slappe av hjemme med hu ene venninna mi som er gravid også blir det tidlig i seng om jeg i det hele tatt skal klare å stå opp i morra.

Hvordan gikk det på kontroll?

Klem

åå d er jo imorgen du skal på ul!!!! så gøy da!!! du må dkrive å si hvordan d gikk da :o)

joda alt så helt fint ut :o) regelmessig å finfin hjerterytme å veksten var som den alltid har vært, -2 ...dvs at hu andre legedama trolig målte feil da hu tok ctg pluss ul forrige mandag, for -2 er d ungen har lagt på hele veien :o) å idag var jeg hos hu faste legen min :o) så nå skal ikke jeg på noen flere kontroller jeg :o) kun til jm den 17 å kanskje en tur til hvis d blir overtid på meg eller noe da....:o)

tenk at d bare er 3 uker igjen...!!! d er så sykt ! gleder meg sykt til d er over dette svangerskapet...har faen meg vært styr fra a til å her ;o) tyypisk me...... men men. tror alt vil føles mye bedre når jenta er ute :o) da klarer jeg å komme meg litt mere ut å, blir ikke så kjipt å føle at jeg ikke klarer å være med på noe lengre lissom...:o)

ååååå...massasje....d er bare konge!!! heldigst du da... jeg tok jevnlig de 5 første mnd..var så plaga md rygg å nakke. men etter 5 mnd så blei d veldig ubehagelig å ligge på magen..så jeg bare kutta ut. men skal på an igjen nå når jeg er ferdig :o)

d skal bli kjempedeilig. gåen i ryggen jah...

7, faktisk...d var tidli... ;o) jeg må tidlig opp j å...må levere bilen til eu-kontroll... håper de ikke finner så mye galt ;o) har så dårlig råa....

korsen d går med han bf da??? funnet ham igjen, lr er han still missing??? kor barnslig av han å ikke ta kontakt da... du får ta deg en tur til bergen å komme oppom her i samme rennet ;o)

nå skal jeg ta meg et lengre bad....var på apoteket å kjøpte oljer i ste, så nå skal jeg riktig så kose meg :o)

dere får ha en fin kveld da, å lykke til i morgen !! må skrive hvordan d går :o) spent på om du får sett kjønn da!!! :o)

klems:o)

Går til helvete med bf tror jeg, han svarer ikke men har heller ikke prøvd å kontakte han noe mer. Skal prøve å ringe han igjen i morra og om han ikke svarer da så sender jeg en mail til.

Har bestemt meg for å ikke vite hva det blir for da blir det mer spennnende.. herregud blir stolt av meg selv om jeg klarer det.

Blir litt kort skrevet dette da for nå må jeg virkelig hoppe i seng sånn at jeg klarer å stå opp i morra.

Lykke til med bilen på kontroll i morra så snakkes vi. Er nok tilbake på jobb sånn i 11 tia så da skriver jeg:)

Klem

hehehe...ja d er helt sant...jeg bare måtte vite jeg... men d hadde jo vært litt kult å fått en suprise å :o)

du ser jo hva du klarer å holde deg til i morgen ;o)

yezz...eneste jeg vet jeg må,er å skifte oljen...:o) å d koster vel neppe all verden ;o)

ok skriv når du kan da, så får du ha lykke til igjen og så må du sove godt :o)

vet d ikke er lett , men bare ikke fokuser noe på han bf nå...du kaster vekk så mye energi som du hadda hatt mye mer utbytte av å brukt på deg selv å på svangerskapet....han trenger kanskje litt tid på å førdøye dette han å, mannfolk er jo som kjent desverre litt trege.. så kanskje han kommer fortere "tilbake" hvis du gir han litt rom til å svelge detta...sikkert en "ganske big deal" for han å, å når han får tenkt seg om, vil han jo helt sikkert stille opp for sitt eget barn...men, må vel kanskje få gå opp for han først...:o)

jeg angrer på at jeg ikke ga f før...å fikk et mer positivt svangerskap,hvis du skjønner...eller -ikke ga f dah, kanskje, men at jeg angrer på at jeg ikke ga han mere rom da..kanskje jeg gikk for hardt ut, å kvælte han litt, på en måte.. d er jo hele livet demmes å som blir annerledes...må få tid å samle seg å tenke på å planlegge de å :o)

d ordner seg nok, skal du se :o)

sove godt da så "mailes" vi :o)

da har jeg vært på ul men var ikke store opplevelsen:( Hun sa at bebisen var nok fortsatt litt liten og at jeg måtte komme tilbake om 3 uker.. Men alt så bra ut fra det hun kunne se. Skikkelig dritt ass, da er jeg jo over 20 uker da når jeg skal dit neste gang. Hun mente at jeg nå bare var i uke 16 men det vet jeg at ikke stemmer. Hallo husker da når jeg hadde sex og utifra begge de 2 forrige ul så skulle jeg være 17+3 i dag så jeg går fortsatt utifra det.

Bebisen lå sammenkrøllet i fosterstilling og sprelte som en idiot så dama kalte bebisen min for lille tullingen. hahahah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...