Gå til innhold

forvirret etter UL

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

koster visst 10-15.000,- -men får alt dekt...:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt å høre at det ikke går så bra med dere da og at du derfor skal flytte, men alt ordner seg for snille piker som oss (selvom jeg til tider kan være ganske så full av faen)

Begynte å regne her også i sted men nå har det sluttet.

Sydentur ja, reiser med mamma og lillebror i oktober engang et eller annet sted i 2 uker. Venter på at restplassene skal bli lagt ut for salg. MÅÅÅÅÅÅ ha noe sol snart, blir sprø av regn og ikke ha gyllen brun farge.

Sleng deg på å bli med oss på tur:o)

Når har du termin og kan du reise så sent i svangerskapet?

Nå kommer jentene på besøk og pizzaen fra peppes er rett rundt hjørnet så må løpe nå, men vi snakkes igjen i morra snuppa.

Ha en fortreffelig kveld.

Skrevet

nei man bør nok ikke fly i første og siste trimester...heldig du da som får tur å greier ! :o)

her blir d lite solings før j har fått av m de 26 (aaaangst!!!!!!) kg'a j har greidd å legge på m... :o( ;o) SKAL nok ned igjen på 60 ja ;o) derfor, syden NESTE sommer ;o)

yezz kos deg/dere med pizza ;o)

snakkes:o)

Skrevet

10-15000 fy faen det var dyrt ass!!!

Hadde en sprø drøm i natt angående dette. Drømte at om den som jeg trodde var far tok farskapstesten og det viste at han ikke var faren så måtte jeg betale det selv.. og det var da pga min egen uforsiktighet.. hahahaha.. herregud tenk å drømme noe sånt da...

Pizzaen i går var kjempe god og filmen vi så var rimelig sprø.

Trodde ikke de fikk leie ut sånne filmer også med 15års grense.

http://www.biff.no/2006/index.php3?ID=Film&counter=50

Nå er det bare 5 dager igjen til ultralyden :o)

Hvilken uke lønner det seg å ta 3D UL?

Vet du forresten hva som er forskjellen på 2D, 3D og 4D UL? Har bare hørt om 3D jeg.

Skrevet

2d ul er "vanlig" ul, 3d ul er jo 3d ul (;O)) mens 4d ul er filmsnutt sånn j har forstått d da:o)

hehehe -d hadde vært suuure penger ja...fikk nettopp en fartsbot her, 2600,- bare -men fyyy faen hvor sure penger!!! lissom bare ut vinduet å inn i INTET !! trasi....

j vet ikke helt når d lønner seg å ta 3d ul for j syns alle har så forskjellige meninger om dette...han j var hos nå, mente j burde kommet før uke 20 (eller aller helst før uke 18) hvis j ville ha en sjan til skikkelige 3d bilder...han mente åsså at 2d var d beste da... (j syns han var en itch snål...)

før j bestilte timen spurte j på forum her når den beste tiden for 3d ul var...kom litt forskjellige svar... på majorstuaklinikken i oslo anbefalte da 3d mellom uke 25 og 35, i trondhjem mellom 25 og 32 (tror j...) og her i bya før uke 20....spurte han Hovind, han sonografen som pleier å svare på ultralyd og fostervann-sidene her, han burde jo absolutt ha peiling (;o)) -og han sa mellom uke 24-34...derfor tenkte j at dette ville gå strålende for m da...d gjrde d da ikke....;o) kommer vel kas\nskje litt an på ka utstyr å sånn dem har ...:o)

nå skal j i stallen j, så vi får snakkes :o) du får ha en fin dag så lenge :o)

Skrevet

Da lærte jeg noe nytt om om UL i dag også. Skal huske å spørre de på volvat på tirsdag.

fartsbot ja... Jævla staten som skal ha inn penger på alt mulig. Jeg ble stoppet første uka i januar etter jeg hadde vært å handlet på salg. på SALG ja... ble ikke mye salg på meg gitt.

Dama som tok meg i fartskontroll sa at jeg hadde kjørt i 61 i 50 sona, ja vel sa jeg å smilte. Min egenfeil at jeg er så tung i høyrebeinet. Dama sa at jeg fikk kjøre pent videre og jeg spurte om bota kom i postkassa, ja svarte dama og jeg kjørte videre. Nå har det altså gått 8 måneder å jeg har ikke sett noe til den boten enda... HURRA jeg handla på salg allikevel!!!! hihihi...

åååååå har du hest?? *MISUNNELIG* !!!!! Jeg vil også.... hadde hest for 6-7 år siden men det tok så mye tid så nå har jeg ikke ridd på evigheter.

jepp jepp, vi snakkes.

Klem

Skrevet

ja j ble tatt i 81 i 70 sone...men kjørte mye fortere...takk å lov for slingringsmonn på fotoboksene ;o)

nja hest og hest ;o) ikke så mye hest igjen desverre...har en supergammel pensjonert spranghest...har hatt han i tolv år så d er mest derfor han får lov å bli noe særlig eldre...får se nå når barnet kommer....krever litt tid han å, å d er vel ikke noe j får veeeldig mye til overs av...han har vært pensjonist i 7 år da å levdt herrens glade dager på en liten, koslig stall med kun tur-riding å beite...i sommer fylte han å 25 serru, så d begynner vel å holde...han har holdt seg såå godt da...men nå begynner han å falle litt sammen.. så --- blir kjempetrist da, med avliving...hvis d blir...men har veldig lyst på ny unghest da, så j får se hva d blir til neste høst.. :o) idag var j med venninna mi på trening :o) hu var i danmark å kjøpte en spennende hannoveraner hoppe...mangler veldig mye trening, så vi er mye ute å farter med den for tiden :o) skal bli en "super"hest etterhvert d å hehe ;o)

skal kanskje kjøpe ponni til dattera mi nå hehehe ;o) fikk et supertilbud på en liten kjempesjarmerende ponni....full i prikker hehe ;o) å bar 1,10 m høy -supert å begynne å ri på d... å bare 4 år gammel :o) får se...

ååå j har så ondt i bekkenet !!! utrolig kjipt... ondt å sitte, ondt å gå, ondt å ligge....glede deg hehe ;o)

nå kom typen med kveldsmat her :o) skrives i morgen ?? :o)

klem til deg å :o)

Skrevet

Si ifra når ny hest er i boks så kommer jeg på besøk :o) Jeg og mini.. hehe..

I dag har jeg hatt en super slapp dag på jobb, hadde lite å gjøre så jeg hang opp gardiner på noen av kontorene, dro på butikken og kjøpte meg en pose smågodt for 70spenn, og ukebladet her og nå. tilbake på jobb spiste jeg litt godteri å leste blad før jeg pakket det bort i skuffen, ble så kvalm av masse godis men nå tror jeg at jeg har for resten av svangerskapet, og jobbet litt igjen.

Kom hjem fra jobb å fikk en venninne på besøk, pusslet litt på det nye pusslespillet jeg har kjøpt meg og til slutt grillet vi.

En perfekt dag:)

Jeg har ikke hatt noen symptomer enda, verken kvalm, ømme pupper osv så enten slipper jeg unna alt tilogmed bekkenløsning ellers så får jeg vel et rent helvete mot slutten.

Nå er det natta for meg så snakkes vi i morgen.

bye bye

Skrevet

har du vært på ul???? :o)

her har d vært et rent et HELVETE :o( typen -nå definitvt XTYPEN- rant avgårde på fylla igjen igår...brukte hele gårsdagen på å tømme leiligheta for alt som er mitt...utrolig lite praktisk å flytte høygravid...men NÅ gidder j faktisk ikke mer kødd fra den jævla idioten..."kom oftere igjen", sa han, "for d er så JÆVLA kjekt å se d gå..." åååå -forbanna!!!! :-/

skifta nisk ja:o) føler at d nææærmer seg...;o)

håper alt er bra med deg...:o)

Skrevet

Nei har ikke vært på UL enda... skal klokken 18 i kvel... herregud som jeg gleder meg, men gruer meg litt også.

Skriver til deg så fort jeg har kommet hjem derfra i kveld.

Shit for en fyr ass, kan da ikke behandle deg på den måten, Nei et sted for grensen gå så skjønner at du kaller han X nå.

Har du noen som kan hjelpe deg med å flytte? Hadde hjulpet deg på flekken jeg om jeg hadde bodd litt nærmere :o)

Hvilken dato har du termin - har sikkert spurt om det før men jeg lider av gullfisk syndrom om dagen så husker så jævla dårlig!! =)

Alt er bra med meg enn så lenge så får vi se hvordan det går etter UL i kveld. ja du vet.. 2 fedre osv.. hihi... kanskje jeg nå blir sikker på hvem som er faren.. hehe...

Ha en flott dag om du kan så snakkes vi på'n igjen i kveld.

Klem fra meg.

Skrevet

Hallooooooo.... :o)

Nå har jeg vært på UL!!! Alt var bra og var en liten vilter mini som lå inne i der. vinket og sparket og var kjempesøt.....

Var som jeg trodde 13+3 i dag og da er det bare en som kan være faren.. har prøvd å få tak i han men han svarer ikke. Lurer på om jeg skal spørre om han vil være med på fødselen.....

Hvordan går det med deg og typen/xen nå?

klem

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! så bra da!!!! d var d j sa, en ul fikser alt ;o) var den så aktiv allerede?? så kult da :o) min beby er så rolig den..merker nesten ikke spark at all...litt kjedelig d ...;o)

håper du får tak i den mannen da ;o) sånn han får mulighet til å være med helt fra starten av :o) d blir jo gøy. bli med på fødsel ja;o) tror han min her hadde svimt rett av. meen -j har gitt klar beskjed om at j IKKE har lyst å gjøre d aleine ;o)

spurte du legen noe om hvor mye de eventuelt kan bomme med?? er fortsatt nervøs hehehe om de har tatt helt feil lissom... men når d er godt over 20 dager mellom når terminen hadde vært om j ble gravid før, og den terminen som barnet vokser etter nå lissom, da kan de vel ikke bomme ??? ;o) er nokm litt frynsete i nervene hehe ;o) uuufff....

men helt suuupert at du fant utav d da!!! er så mye greiere... :o)

nja nei j veit ikke helt ;o) han var kanyle dritings igår da, ringte og skulle ha en haug med penger , påstod at ungen ikke er hannes (er d mulig???!!), ødela mye i leiligheten (heldigvis hadde j fytta alt dagen før;o)), og var generelt et rasshøl... men j dro ut til faren hannes igårkveld -han er veldig hygglig/støttende- og da lå han faktisk der og sov... så... hvis han ikke begynner å drikke på igjen kan d jo være at j kan dra ut å snakke med han idag. er ærlig talt sliten av hele opplegget, syns d er så feil at han tilsynelatende skal gi seg sånn f og "overlate" alt til meg lissom...hadde vært kjekt med litt støtte å sånn... ikke bare bare å gå høygravid heller lissom. Syns d er superslitsomt j...!! ;o)

ellers har j ike tilgang på pc 24/7 akkurat nå, har litt problem med et-eller-anna-på-pcn-som-må-fikses (er svææært lite teknisk) ... ;o)

men j prøver å logge meg på når jeg får lånt en :o)

du får kose deg så lenge så snakkes vi :o)

stoor klem :o)

Skrevet

jeg lever på en rosa sky nå siden alt gikk bra i går, men selvom jeg nå er ganske sikker på hvem som er faren så kan de selvfølgelig bomme men tror ikke det siden det er i starten at fostrene vokser likt.Glemte å spørre men hun sa jeg kunne gå utifra at det jeg selv trodde var riktig så tror ikke du skal behøve å bekymre det:o)

Angående det å ha med barnefaren ble jeg plutselig litt usikker igjen etter å ha lest på fødselsdebatten i går om at man faktisk kan unnskyld uttrykket "drite på seg" når man ligger der å føder... HJELP!!! hehe..

Jeg skjønner ikke hvordan en mann kan oppføre seg sånn når han faktisk skal bli far men er vel kanskje sånn de reagerer om de ikke er helt klar for det? Tror og håper for din del at han snur helt om når barnet er født og angrer som en hund på hvordan han har oppført seg mot deg.

Bra du har en "svigerfar" som er støttende, det hadde sikkert ikke gjort saken bedre om de var helt håpløse de også.

jeg aner ikke om faren til mitt barn har sagt noe til familien sin, men han skjelver vel i buksa å lurer på hvordan han skal fortelle dama si at han har vært utro å skal bli pappa. Hadde jeg visst at han hadde dame så hadde jeg ikke giddi å involvert meg i han, men det visste jeg ikke før etterpå.

Sist jeg snakket med han skulle han vente til barnet var født med å fortelle det for da kanskje dama hans ikke husket hvilken dato de ble sammen og at dette kanskje kunne ha skjedd før det. Hvor dum går det ann å bli?? Alle jenter vet hvilken dato man blir sammen med noen.. !!

et-eller-anna-på-pcn-som-må-fikses ja det er ikke bare bare. Jeg er svært lite tenknisk jeg også men får det som regel til å funke igjen etterhvert.

lykke til med typen og pc så snakkes vi på'n igjen når du er på nett.

kos og klem:)

Skrevet

hei :o) neida er ikke "forsvunnet"...har som sagt ikke tilgang på nett hele tiden nå, da j er hos mine foreldre...:o)

uff...er bare sååå fortvila....

torsdag dro j ut å prata med typen (?) ... skjelte han ut etter noter, selvsagt -d fortjente han absolutt...

han spurte om å få ringe m fredag, å j sa han kunne prøve, men at j egentlig var så forbanna på han at j kanskje trengte et par dager å roe sjela på...at j ikke visste helt om j ville se han igjen å, sa j vel..

han var helt ut av seg -tilsynelatende- å ba om bare en liten sjanse til... j ba han dra seg ut av bilen min, og kjørte hjemover, ganske "fillerista" innvendig...

sku åsså få noe penger av han fredag, sku til lege og diverse...

... sååå...j ringer fredag morgen for å jage han i banken slik j har penger til legen. vell å bra d...etter jordmor å lege, så bestemmer j m for å ta m en tur ut i leiligheten våres, kanskje j kunne plukke med m noen klær til, lr kanskje vi kunne fått snakke litt mer nå som vi kanskje hadde fått roa oss litt mer begge to....

....når j kommer opp, ser j at han ikke er hjemme...går inn på soverrommet for å se hva som ligger igjen av klær; å der ligger faktisk XDAMA hannes i VÅRES seng... ER D MULIG ????!

slipper vel å si at j blei totalsjokka å superpisst....fyyy faen....!!

xen var hos frisøren han, men j venta til han kom hjem, for høre hva i helvete som foregikk... han gidder ikke kaste ho ut engang !! d ender med at j røsker a ut av senga å ber a dra seg til helvete ned...nede bor en gammel alkis, alle får komme inn dit...så hu lusker seg ned å sovner på sofaen der, å X-en å j krangler i nærmere 5 timer.... å seriøst; j har aldri hørt på maken...han skjelte ut m !! mente j ikke eide medfølelse for folk som sliter -hu xdama har rusproblemer- og at j tror j er mye bedre enn alle andre...d trengte j aldeles ikke å innbille m, for j er faktisk bare et jævla ludder...! j bare staila, asså... er d mulig??

blei faktisk kjempelei m, men han han gadd ikke si unnskyld eller noe...

dette var en veldig forkorta versjon, men skal ikke kjede vettet av deg heller ;O)

peøvde å sende "privat melding" men d gikk dårlig,,, skriver mere siden :o)

klem

Skrevet

Shit for noen dager du har hatt!!! Også x-dama da i deres seng!!! Hadde det vært meg så tror jeg at jeg kunne ha blitt morder akkurat da... Alle hormonene som løper løpsk. Får helt vondt av deg som må oppleve dette nå som du er høygravid å greier.

Mine dager har forsåvidt vært ok i forhold til dine. Jeg har bare vært dritt lei alt og alle men satser på at det bedrer seg til over helgen.

Den mld jeg sendte deg på privaten er en stund siden jeg sendte, vi har skrevet her masse etter det. kan det være at du ikke har sjekke innboksen din eller at mld ikke har kommet frem før nå?

Sender deg msn min på privaten så kan du legge meg til om du vil eller vi kan fortsette å skrive her om du heller vil det.

Trøsteklem fra meg og håper ting blir bedre etterhvert.

Skrevet

nei jeg har ikke sett den før, så tror nok den har kommet da jeg svarte...

har faktisk ikke msn ;o) igjen, jeg er absolutt ingen utpreget dataperson...er stort sett bare innpå de sidene her, ellers har j kun brukt pc i studiene mine.... ;o) ligger litt bak, serru ;o)

ja nei j liker ikke å syte, men så tøft som dette herr, d har j aldri hatt d før, og j unner ingen andre et sånt helvete av et svangerskap sm d j har hatt. men...burde vel tatt en nøyere kikk på fyren før j kasta m til sengs med han, og ikke minst før j valgte å beholde et barn med han, så d er vel bare en lekse å lære utav min egen stupiditet....;o)

men han er absolutt d mest hinsidige egosentriske mennesket j noensinne har truffet eller hørt om. j håper å håper at dem harbomma, har barnet ikke er hannes likevel....d hadde vært helt supert !!!

igår slengte han pcn våres til tyve tusen i asfalten å. . snasent ;o) så j må betale nesten åtte tusen kroner, som står igjen da vi kjøpte den på avbetaling, for en pc j ikke engang får bruke... nice :o)

nei .....-detta er vel bare å gi opp. har sagt at j reiser bort til fødselen starter, å at j ikke vel fortelle han hvor j skal... så får j kanskje litt fred.

får så dårlig smvittighet for babyen å...d har d ikke godt om dagen når j stresser og er nedfor å røyker....æsssj -ja j har røyka siste dagene. svake menneske...har holdt meg stort sett hele svangerskapet men nå greidde ikke hodet mitt mere, skal slutte igjen da. d går jo ikke... tenk hvis j skader ungen min.....tror du d ??? da hadde j dødd...

igjen, dette blir veldig intetsigende for deg å lese desverre ;o) er bare at j er så nede om dagene at j føler j ikke har noe spesiell glede å spre rundt m til andre heller ... men kommer jo over denne kneika snart, å da blir ting mye bedre (å "høre" på åsså, håper j ;o))

hva syns du om navnet savannah??? er d ikke liiitt kult?? :o) har du forslag til navn??? trenger i massevis !!! :o) tenk, d er bare 5-6 uker igjen !!! skal bli helt fantastisk å bli ferdig altså...få begynne å trene igjen å bli litt mer mobil enn d j er nå,,, ;o) gled deg til bekkenløsning, seier j bare....not....

bra at alt er bra...håper d er ok at vi chatter her litt videre å?? :o)

kozz :o)

Skrevet

Du kan syte å klage så mye du vil til meg, jeg er her for det:)

Alle går vel på en smell og kan tenke sånn når ting står på som værst men er som regel alltid en grunn til alt.

Du har hvertfall vært sammen med fyren, værre med meg som bare har møtt han 2 ganger.. men ja ja.. barnet er og blir mitt og jeg har masse kjærlighet å gi og det har du også. Tenk nå kan du vie all kjærligheten din til barnet og ingen andre. Tenker lille frøkna di blir bortskjemt:o)

Fikk mld av venninnen min i dag tidlig som har en datter på litt over ett år og hu lurte på om jeg kunne stikke ned til faren hennes fordi hun var der. satte meg i bilen å kjørte ned dit og fant henne i tårer. Typen hennes hadde begynt å ruse seg igjen å la all skyld på henne!!! Mente at det var hennes feil fordi hun bare gikk rundt å var sur. Grunnen til at hun er sur er jo fordi han har begynt å ruse seg å ikke skjønner alvoret i dette. Han nekter for at han har et problem så hun så ingen annen løsning enn å stikke. Vil ikke at ungen skal vokse opp med en sånn far.

Nei alenemor er tingen du for da slipper vi sånne problemer.

Savannah er et kult navn. jeg liker litt spesielle navn. Jeg har egentlig ikke noen gode navneforslag, navnene mine kom inn i hodet mitt bare en uke etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men jeg liker Jessica, Angelica, Michelle, Jamila - det var noen hvertfall:o)

Selv hadde jeg tenkt at om jeg får jente skal hun hete Kira Michelle men nå har jeg fått så mye negativ kritikk her på BIM på navnet at jeg ikke vet lenger.

Har falt litt på Adina Michelle nå så om jeg ikke ombestemmer meg igjen så blir det det om det blir jente. Om det blir gutt har jeg tenkt Caspar, men nå så har jeg tenkt at det kanskje blir Caspar Andrè siden faren heter Andrè til mellomnavn. Ikke vet jeg hvorfor jeg vil bruke det siden det ikke ser ut til at han har lyst til å ha noe med barnet å gjøre. Han svarer fortsatt ikke på mld men jeg skjønner ikke hvordan han ikke kan gjøre det. Barnet kommer jo uansett så kan vel være greit å gjøre det beste ut av det???

Når det gjelder røykinga di så synes jeg du har vært flink som har klart å holde deg stort sett hele svangerskapet. Det har ikke jeg klart. Klarte å trappe ned til å begynne med men så gikk det til helvete. Merker ingenting, kjenner ingenting og noen ganger så lurer jeg faktisk på om jeg er gravid. hehe..

Fikk låne sånn angelsound maskin av en på jobben sånn at jeg kan høre på hjertelyden til bebisen så her en dag så lå jeg å hørte på å kom til å tenke på at nå skal jeg jaggu meg sjekke om det er noen forskjell når jeg røyker... Det var det ikke.. det slo på samme måte hele tiden. Dette er så klart ingen unnskyldning til å fortsette å røyke men gjorde det faen meg ikke noe enklere å prøve å la vær heller siden det ikke var noen forskjell.

Har fått låne den boken endelig ikke røyker av en venninne så tenkte at jeg skulle lese den å se om det kanskje funker.

Tror ikke du skal bekymre deg over at det kan ha skadet barnet ditt, det går så bra skal du se.

En på jobben fortalte at med det ene barnet hennes røyket hun under svangerskapet og det barnet er helt friskt. Med det andre barnet røyket hun ikke i det hele tatt og det barnet har atopisk eksem. Det er vel som dem sier at det er 80% skremselspropagande og 20% fakta.

Selvfølgelig kan vi fortsette å skrive med hverandre - vi er jo fortsatt di samme menneskene selvom vi skriver over her.

Skrevet

hehehe -du er jo gal ;o) så bra!!! :o) av og til føler j m så aleine....;o) mora mi driver å lekser opp for m serru; du kan kvæle bebin, å d er da ikke måte på...glemmer litt at hu røyka tobakk under 4 svangerskap å at både hu å fadern var storrøykere både i hus å bil mens vi vokste opp....moralens voktere....;o) men herregud...fatter at d ikke er veldig bra lissom....derfor j slutta. trøsterøyka litt nå men d har j da tenkt å tilgi m selv jah... hjertelyd å bevegelse har vært fine hele tiden...:) eller, i forhod til venninna mi så er bebin min verdens roligste...kjente ikke spark før j var over uke 24, å d kan gå timer mellom hvert...med hu sparker d absolutt konstant!! ser bare magen hennes flytter s lissom hele tiden...travelt, tenker j :o) hehe..

har tatt sånn måling på sykehuset fordi bebin er litt rolig av s da, blei kobla til ei datamaskin med elektroder på magen, å maskinen registrerte masse masse spark og bevegelse j ikke kjente en dritt av :o) d var egentlig veldig greitt å se, for j begynte nesten å bli litt bekymra.. :o) ei anna venninne av m kjente ingen verdens ting gjennom hele svangerskapet hu....med første jenta...ikke en bevegelse, ikke et spark....hu har 3 nå da å sier at når hun tenker tilbake så var d jo helt rart, men siden hu aldri hadde vært gravid før så ante hun jo ikke hva hun kunne vente s å kjenne heller...;o)

Ååå liker du å Angelica?? d er lisspom d navnet j "bestemte m for" for leeenge seide, at jenta mi sku hete ;o) men nå er j ikke sikker lengre...d blei lissom moderne her, er så mange som heter d...lyst å ha noe som ikke er veldig vanlig j... å så kom j over Savannah å syns d er kjempeherlig... Jessica å er veldig fint, og Kira Michelle var jo bare helt nydelig !!!!! :o)

Guttenavn har j låst m helt på...om d mot all formodning er d j får, så aner j ikke overhodet hva den gutten ska hete...syns Nicklas er litt søtt, men åsså mange som heter...Casper er veldig fint; men bikkja heter d hehehe ;o) riktignok bikkja til xen nå da, men for m blir d en evig assosiasjon dit...:o)

Dina da?? liiitt stilig...Malene, Mariell, Alexandra, Cassandra, Ariana, Amanda... huff trenger verdens største navnebok...;o)

Adina var bare gjennomført nydelig!! kanskje j må stjele...;o)

ååå mannfolk er så teite....altså, klart de rundt dem blir bekymra å endrer litt oppførsel når man finner ut at den man er veldig glad i å sånn begynner å ruse seg...samma med han min....fatter ikke hvorfor j skal bry m om hva han gjør på fritida, sier han.... herrangud...d er så tåplig...hva er "fritid" i et forhold da, forresten?? d var et nytt begrep for m.... ;o) kan j å gjøre akkurat hva j vil i fritida mi da, uten å stå til rette for d ovenfor noen ??? er d mulig å være så tjukk i huet ???! aaaaarrghh...

Ikke bare m d gjelder, høres d ut som...bra man ikke sliter alene, men dumt at andre må oppleve sånne ting... hvorfor har vi menn, egentlig?? ubruklige individer....stort sett jevnt over....;o)

åååå - glede seg!! har bare 44 dager igjen til den o'stooore fødseln !!! var hos jordmor igår, og informerte om at j er klar for all morfinen som er å nå tak i hele fylket... ;o) naturlig fødsel??? -skruu juu... Epidural; here i come...!!! ;o)

harfått sovet en hel natt (weeee!!), første på mange døgn, så i dag var j tidlig oppe...skal i stallen til snuppen min først, så skal j i en annen stall å fange inn kattunger... får så ondt av de stakkars nøstene...:o( hvorfor gidder ingen å ta ansvar å sterilisere og kastrere kattene sine??? alle løskattene og andre katter å, kommer inn i stallene her å legger fra seg hauger med babyer...de går en trist skjebne i møte; de færreste av dem finne jo varige hjem...er ikke noe godt liv å reke ute på evig jakt etter mat å ly, mens ørene fryser av og d som verre er... så nå skal vi sterilisere dem vi må ha på stallen, så skal vi gi bort noen, å resten må til dyrlegen....o( utrolig trist, men d er bedre enn å leve som løskatt her.... har gitt vekk en liiiten pusebaby som ble forlatt av moren ca 3 uker gammel...såvidt hu overlevde,sa dyrlegen...men hun fikk vertfall et godt å varig hjem...;o) må se d posetive i d....

nei....sku gjerne tatt ALLE j...men d går desverre ikke...

;o) litt for glad i dyr ;o)

yezz...får komme m avgårde :o)

ha en strålende dag!! :o)

kozz

Skrevet

Liker Angelica veldig godt og vet ikke om noen her som heter det annet enn en på jobben som akkurat har fått en liten.

Cassandra og Amanda er også helt supre navn!! Men stjel gjerne Adina for det er et nyyyyyyydelig navn:)

En hund som heter Casper ja.. har jeg ikke hørt før. om jeg får gutt så skal han ikke hete Casper men Caspar=)

Kattunger er så søte da... Jeg fikk en til bursdagen min i februar i år men for 1mnd siden ble hun påkjørt å døde:(

De ringte meg på jobben fra dyrlegen for jeg hadde chippet henne og fortalte at hun var død, jeg knakk sammen og klarte ikke prate eller gjøre noe.. var helt fra meg... endte opp med å se på finn.no og fant 2 små kattunger som jeg reiste å hentet samme kvelden.. Batman og Gizmo:o)

Etter å ha hatt kattene et par uker ble jeg selvfølgelig super allergisk mot dem å måtte gi dem bort så nå bor dem hos mamma. Besøker dem nesten hver dag, men kan ikke være der så lenge for da får jeg pusteproblemer. typisk assa.

I dag har jeg vært flink. Har vasket å tørket støv og nå er jeg så sliten at jeg bare vil sove..

Sorry at jeg ikke orker å skrive mer i dag men lover å komme sterkere tilbake:o)

kozz =)

Skrevet

Goooooood morning!!!!

I går fikk jeg tilbake mye av energien min og nå håper jeg at jeg klarer å holde på den:o)

Var på jobb og så logget faren til barnet segt på msn - han er aldri på.

Spurte han hvorda det gikk og fikk til svar at det gikk greit.

Nå er det på bedringens vei for forrige gang jeg spurte så gikk det dårlig!! Fremskritt frekskritt.. hihi...

Ble sittende å skrive en stund med han og han lurte på om jeg kunne holde han oppdatert på hva som skjedde via mail istedenfor på sms. klart jeg kan - er jo hyggelig at han nå vil vite hva som skjer. Så sier han at han håper jeg ikke blir sur siden han ikke kan stille opp så mye som han kanskje burde iom at han både bor og jobber 50mil unna her - Men kjære deg svarer jeg, jeg skjønner da at du ikke kan drive å fly fremogtilbake hele tiden men at han kan få komme på besøk så ofte han vil.Jeg var jo klar for å måtte bli helt alene med dette barnet.

Videre så tenkte jeg at jeg fikk da spørre om han ville være med på fødselen men det ville han ikke for han liker visstnok ikke blod å sånn men han ville veldig gjerne komme med engang etterpå:o)

Tenk du jeg ble så glad over at han sa disse tingene og det er vel kanskje det som gjorde at jeg fikk tilbake energien min.

Dro hjem fra jobb og vasket bilen min, hoppa i dusjen og reiste til sykehuset for å besøke en kompis som hadde bursdag og var hjemme igjen ved 2130 tiden. Pakket litt klær (skal på kick off i dag så er ikke tilbake før torsdag kveld) og la meg til å sove.

Våknet 0630 av at han jeg besøkte i går ringte å sa at jeg måtte stå opp:o)

Hoppa i dusjen, kledde på meg, sminka meg og nå har jeg spist frokost mens jeg har skrevet til deg..

Dette blir en herlig dag.

ha er strålende dag og ta vare på deg selv så snakkes vi snart igjen,

Kos og klem=)

Skrevet

så kjekt å høre da, at du snakke med barnefaren å sånn :o) er så greitt at dem engasjerer seg fra begynnelsen av, lrs er d av å til de bare aldri begynner å bry seg... har ei venninne som har en sønn på 13, typen stakk mens hu var gravid 16 år gammel, å har ikke gjort en innsats overhodet for å bli kjent med sønnen sin...veldig trist, for alle parter....hatt d ganske tøft ho ja...men så har hu "hengt seg veldig opp i han" å da...sikkert ikke bare bare å bli forlatt sånn, men en må lissom bare slippe taket etterhvert....hjelper lite å klamre seg fast i noen som gir seg aldeles F å...hu har ny type å sånn å flere barn, men hu riger han altså ENNÅ...d er syykt ;o)

j driver å truer han herre x/typen min med på fødsel j;O) liker ikke "sånt" han heller sier han, men herregud!! Gjør j d da???!! j MÅÅ j, å da syns j faen m at han ska værsågod å værre med på detta han å....;o) hadde ikke d vært for han så, så hadde j faktisk ikke blitt mamma for å si d sånn....hadde mest trolig tatt abort. derfor j også blir MAX forbanna av oppførselen hannes :o( han var lissom så VELDIG MYE into d her...åsså begynner han å gi seg f når vi nesten er ferdig....aaaarrrghh!!

men han har veffal sagt unnskyld da. d er en begynnelse. men , vi får se!!!

ska ut å trimme litt her :o)

kos deg masse!!

snakkes :o)

kozz

Skrevet

Hallois.

Endelig helg og solen skinner:o)

Nå kommer den ene gledelige nyheten etter den andre for meg om dagen.

1, faren til bebisen vil stille opp

2, fikk vite i dag at en god venninne av meg er gravid, hun er 5 uker på vei.

3: Nye forandringer skjer på jobben noe som tilsier at jeg får mer å gjøre å nok til å fylle dagene mine..

livet smiler til meg om dagen.

Er et stort skritt at han derre typen/xen din har sagt unnskyld!!! Håper vireklig han tar seg godt sammen. Hvordan forklarte han det med hu xen sin a? Det bare skjedde sånn som alle andre sier?

Må si du er sporty som trimmer, hva slags trim driver du med? Noen tips til meg som egentlig er skikkelig lat? Jeg kjører heller til butikken enn å gå de 3 minuttenen det tar å gå.. skammer meg noen ganger over det men er så mye enklere for jeg reiser jo bare butikken når jeg MÅ ha noe og da MÅ jeg ha det der å da.. hehe

kos og klem

Skrevet

hehe ja den usskyldninga varte helt til igåt...når j kom får å hente han, hanm pleier å hjelpe m i stallen, lå hu der faen brette m IGJEN !! :o(

så nå tror j j bare går å dør i skogen...

så bra at ting ordner seg for d da vertfall :o) tror j er født i feil fylke ;o) sku ønske j hadde en jobb å gå til j å... :o) blir vel etterhvert.. har egentlig fullt påå med å lage til babyrom og bruke penger j egentlig ikke har ;o)

ååå er d ikke kos med venninne som er gravid samtidig??? bestevenninna mi er tre uker lengre på vei enn m , å d har vøært en kjempestøtte for oss begge å lissom gå gjennom dette sammen :o)

j er egentlig ganske sprek, men nå begrenser d seg hva j klarer å gjøre...j rir jo jevnlig, trener veldig mye spinning og body pump pluss at jeg kick boxer ... eller kick mix-er, heter d :o) har trent min 4dager i uken de siste 4 årene :o) så var litt nedtur å sitte stille nå å gå opp 30 kg hehe :o) men d skal nok av igjen ja...

kommer med mer senre, skal på sykehuset på kontroll :o) gastroavdelingen hehe aaaangst...håper j slipper å svelgje den slangen ;o)

her var sikkert 2900 skrivefeil...beklager ;o)

ha en fin dag så lenge så snakkes vi!! :o)

kozz

Skrevet

Sendte en mail til faren i går kveld og spurte han om hva han ville være med på osv men han har ikke svart enda. Så at han var logget på msn isted så vet han har sett mailen så kan hende hende han ikke gidder å være med allikevel, eller kanskje bare at han trenger litt tid på seg til hva han skal svare.. Håper på det siste ellers så blir jeg skuffa.

Jeg nekter deg å gå i skogen å dø!! hører du!?? !!! he he... Om du leser dette så lever du fortsatt, hihi... tenk på bebisen nå:o)

Dæven steike du er meg en sprek dame!! kan du smitte meg med den energien eller??:o)

Vi har treningsenter i samme bygg som der jeg jobber og jeg har kontor slik at jeg ser rett inn til treningssenteret men det holder for meg.. :o) var flink å trente 4 dager i uka i fjor men så kom sommeren og da sklei det helt ut.

har du gått opp 30kg!!!! Da må du vel føle deg som en hvalross eller noe?? Går ut ifra at du egentlig er slank siden du trener så da må det være stor forandring?

tror ikke jeg har lagt på meg noe enda men så har jeg ikke prøvd å stille meg på vekta heller.. skal jaggu meg gjøre det etterpå.

Jeg har svelget sånn slange før og jeg synes ikke det var sånn kjempejævli det eneste jeg ikke likte var den bedøvelses sprayen og når de blåste luft ned i magen min... men var ganske ekkelt når de tok den opp også for da kom det så mye slim når jeg hosta og jeg rapet litt.. heheh..

var ikke akkurat 2900 skrive feil men nærmer 2800 skrivefeil.. thihii..

Skriv å fortell meg åssen det gikk på undersøkelsen da.

klem klem, kos kos..

Skrevet

hei hei :o) dårlig med nett igjen :o) nja d korrekte antall kg j har lagt på meg er 29 ;o) gikk fra 61 til 90 kg på 8 måneder gitt ;o) men...j er 1,75 høy da så d fordeler seg sånn noenlunde greitt ;o) men føler meg totalt smellfeit ja :o( men satser på at alt raser av å at halvparten bare er vann ! ;o)

undersøkelsen gikk greitt...mest fordi j ikke fikk tatt den ;O) tar visst ikke sånt under svangerskap...tok ul av magesekk å nyrer å sånnt å d hun kunne se der var ok...men hun syns d var rart at j har hatt sånne smerter over så lang tid... så skal ta undersøkelsen når bebisen er født :o) kan uansett ikke ta noen medisiner mot et evt magesår mens j er gravid, så... ;o)

men du...j må spørre deg om noe j.... har tenkt å tenkt å tenkt i d siste ...HVEM er egntlig far til barnet mitt ???

første dag i siste mens er rundt 6 des... men hadde bare mens i 4 dager, så siste dag var 10 ca... hadde sex med x rundt den 13 des...husker ikke heeelt men er i sona der en gang... så møtte j y (mr nice gyu;o)) den 26 des, å vi hadde da mye sex fremover... den 16 jan testa j posetivt, men testen var litt uklar...tok 3 hjemmetester til, så tok j en hos legen min, å når den da var posetiv å, dro j til gynekologen min dagen ette for å finne ut hvor langt j var kommet...han kunne faktisk ikke se noen graviditet, livmoren min var tom...så fikk ny time den 22 jan. Da så han en sånn liten plommesekk, hjertet banka ikke eller noe, å han sa at j nettopp hadde blitt gravid...at j var ca 3-4 uker på vei ... samme dag greidde j å krangle m inn til en spesialistgynekolog i byen, å han sa d samme, at j var ca 4 uker på vei (4 uker siden 1.dag i siste mens -å d stemmer jo ikke!?), at barnet ble unnfanget 31 des-2 jan ca, da.... d samme sa gynekologen min om unnfangelsesdato....9 feb var j på ul på sykehuset pga en blødning, å da sa legen at j var 7 uker + 3 dager på vei...at fosteret var 5 uker + 3 dager gammelt...å d stemmer jo åsså med det dem sa om at j var 4 uker på vei den 22 jan...den 22 feb var j med venninna mi på ul å snek m til en sjøl -hehe- å da var j 9 uker + 2 dager på vei, å bebin var 25 mm i diameter da...stemmer fortsatt, ikke sant?? ;o)

da j var på den ul-en i uke 18 (min uke 18), blei j jo satt tilbake 1 uke å, bebien var da 17 uke stor...å de skal lissom fortsatt vokse standarisert... men så er d noen som sier at den ul-en viser hvor lenge barnet har igjen å vokse, ikke hvor lenge siden den ble unnfanga....?? uansett, hvis j da var i uke 17, måtte jo bebin vært unnfanga rundt 8 jan... stemmer fortsatt ikke med noe som helst!!! aarrrgh -j blir kokoo...;o)

første terminen min ble 27 sept...blei flytta til 3 okt på den siste ul-en...

såå...hva tror du?? tror j har fått med d meste av info ...hehe ...kunne j blitt gravid rundt 13-15 des ???

han gynekologen min "laga" en ny mensdato til m da, 19 des som første dag i siste mens...ikke skjønte j helt hvorfor !! ?? men den stemmer jo ca med første terminen j fikk da... men j er en smule bekymra, på en måte...hadde vært så jævla greitt¨å visst ka man skulle forholde seg til !! :o) du skjønner sikkert....

hmm...han burde abslutt gidde å svare deg da!! hva ER d med mannfolk??? j er vertfall FED UP med flesteparten av rasen ;o)

nå må j løpe ska ut å se film :o) ha en fiiin kveld da snuppa ;o)

kozz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...