Gå til innhold

Flere som skal føde på Lillehammer i februar/mars?


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jupp hvis alt går som det skal, har jeg terming den 13 -14 mars. hvor i lillehammer er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp hvis dette går bra så har jeg termin den 13-14 mars. hvor i lillehammer er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Bor ikke på Lillehammer, men det er Lillehammer som er nærmeste sykehus!

 

Bor ca 2 1/2 times kjøring fra!

 

Har vært der 4 gonger før og synes det er ei super føde/barsel avd. der!

Gleder meg til neste fødsel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker forresten Christian Prytz i svangerskapene mine og skal dit på første kontroll mandag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at vi er flere.. Kanskje vi klarer å arrangere trilleturer etter hvert .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin ca 6/7 februar, så jeg har nok reist hjem da :-)

 

Men hvorfor bruker du Prytz? Må du ha henvisning? Hadde en traumatisk fødsel m mitt første barn, der det ble brukt vakuum. Synes egentlig det hadde vært greit m en skikkelig gyn. Vet du om han benytter ul på kontrollene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Jeg bruker Prytz fordi jeg hadde en MA i 1997 1 1/2 år etter at jenta mi ble født!

I det svangerskapet var jeg dårlig, og jeg følte at det var noe som var galt!

Var veldig dårlig fra første stund, og gikk flere ganger til jordmor og lege, men dei sa at man måtte rekne med å være dårlig når man gikk gravid og ble nesten gjort narr av!

Så da jeg var ca 12 uker på vei fikk jeg noe som lignet rier, ringte legen her vi bor men skulle bare komme på legekontoret med urinprøve fikk jeg beskjed om!

Den var fin, så jeg ble sendt hjem!

Etterhvert som dagene gikk fikk jeg så trykk i hodet og jeg ble svimmel og følte at det ville svartne for øynene min, jeg var så frustrert at jeg slo opp i gule sider, og det var bare tilfeldig at det var Prytz jeg ringte til!

jeg forklarte situasjonen , og fikk komme noen dager senere!

Da viste det seg at jeg hadde en MA og at fosteret hadde begynt å gå i oppløsning og jeg holdt på å bli forgiftet!

 

Siden har jeg gått til Prytz istedet for legene her vi bor, langt å kjøre men ei veldiog trygghet!

Og han tar UL!

 

Du kan prøve å ringe til han hvis du vil, jeg anbefaler han på det sterkeste!

Vet ikke om man må ha henvisning, eller om du får time uten hvis du er gravid.

 

Nr. dit er:

61260680

 

Lykke til! :-).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har termin i begynnelsen av februar, men det kan jo hende jeg møter noen av dere alikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...