Gå til innhold

sydentur...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg reiser til syden når jeg er 6+4. skal være borte i 2 uker.

hva om jeg da har en SA mens jeg er der??hva i alle dager gjør jeg da?og er det ikke fryktelig vondt?jeg innbiller meg veldig for at jeg kommer til og ha en SA,og det skjer vel når jeg er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SA= Spontanabort.

 

I syden har de alt de har her av utstyr og så lenge du har reiseforsikring og helsekort med deg så får du omtrent bedre behandlig enn her hjemme for de der nede tar seg godt betalt av den norske stat. Pluss at de snakker godt engelsk, det er tross alt en turistverden der uhell skjer flere ganger om dagen.

 

Og reiser du gjennom reiseselskap får du informasjon om hva du skal gjøre der nede, og hvor du skal henvende deg. Kan være at de blir med også.

 

Men for å slenge med det også. Er du redd for å bli overkjørt av en buss der nede? Man kan ikke gå og bekymre seg for alt som KAN skje, for det er som regel en årsak om så skjer. Bare vit hva du kan spise og ikke, drikk masse vann, bruk støttestrømper i flyet og rør deg. Så lenge du gjør hva du kan, er det alt du kan gjøre.

 

Og ja jeg vet hva jeg snakker om. Har hatt 3 SA før men det er ikke noe jeg henger meg særlig opp i, og jeg havnet på sykehus i Rhodos i juni grunnet blødninger, og fikk super behandling av sykehuspersonalet :-)

 

God tur og kos deg masse og legg igjen bekymringene hjemme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar:) nei man kan ikke gå og være bekymret, men akkurat det der bekymrer meg mye.

hva hvis det gjør skikkelig vondt vondt. huff nei så grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvis man mister så tidlig er det en stor sannsynlighet for at det er noe fryktelig galt med fostret, så det er jo bra å miste så tidlig hvis man skal gjøre det. Å miste så tidlig som du er, er ikke så vondt. Som kraftig menssmerter/murringer,så det er ikke så ille. Det er jo så bittelite det som skal ut at det kan komme ut uten at du vet det engang. Jeg var på UL da jeg var 6 uker og embryoet var 4,5 mm og det er ikke stort. Det er så lite at man ser det ikke engang, ser kun fostersekken. Har bilder på siden min hvis du vil se.

 

Men som sagt ikke bekymre deg for å miste, for alt går som regel bra. Gled deg heller over at du skal på en hærlig ferie og kos deg max :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...