2 barns-mor :-) Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 hvor kan jeg eventuellt finne ut av det!? har sittet og letet på nett nå, men finner ikke ut av det... har sett på arbeidsmiljøloven å slik..
2 barns-mor :-) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juli 2007 skulle vært på skravlesiden denne.. hihi
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Nei, det tror jeg ikke du kan. Men regner med at en arbeidsgiver er fleksibel hvis du sier i fra i god tid før permisjonen går ut.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Hvis arbeidsgiver skulle ønske (og klare lovlig) å si deg opp mens du er i permisjonstiden, så gjelder oppsigelsestiden fra den dagen du er tilbake på jobb. Jeg ville tro at dette gjaldt begge veier. (Men ikke sikker.) Samtidig er det for mange arbeidsgivere meningsløst å ha en person der i 3 mnd, spesielt om det allerede finnes en vikar i jobben. De vil da ofte velge å være fleksible bare du sier i fra i god tid.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Man kan bli sagt opp mens man har permisjon, men oppsigelsestiden regnes fra dagen man skulle være tilbake på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå