British 06.10.07 og 23.11.09 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Har termin i oktober og vurderer Emmaljunga city cross med city bag. Noen med erfaring ang plass i city bag med voksi-pose og som har kjørt denne mye på vinterføre( kan være mye snø noen ganger + at et er endel bakker der jeg bor)
$ilje Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har også tenkt å kjøpe denne vogna.Falt for den p.g.a. den lave vekta siden det er en del bakker her hvor jeg bor også.Tror nok den er god å kjøre sommer som vinter,men jeg synes bagen virker litt for liten for voksipose så vi kjøpte en ticket to heaven pose som passet perfekt i bagen. Har termin i desember forresten:)
Fikk maibaby06 Skrevet 13. juli 2007 #3 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har brukt vognen siden tidlig desember, men bare som sportsvogn fordi sønnen min var ca 6mnd da jeg kjøpte vogna. Da la jeg han direkte i sportsdelen i lammepose. Jeg kan derfor ikke si deg noe om plassen i city bagen. Jeg har endel bakker jeg går opp her vi bor og den er lett og god å trille selv oppover, merker jo at det er tyngre enn på flat mark selvsagt, men klarer fint oppoverbakkene. Jeg triller daglig lang tur, og har prøvd vognen på det meste av føre. Fungerer fint på snø også, samt steinveg, grus etc. Måtte ta i litt for å komme over noen små brøytekanter, men det gikk fint det også:-)
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Jeg skal ha i midten av september, og har kjøpt denne vognen med city bag. vi tenkte bruke voksiposi oppi og håper det er plass! skal få voksipose av søsteren min, skal hente den i sommer, så får vi bare se om den passer! Regner med det!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Er det ikke upraktisk at det er stoff/sitteunderlag der ungen skal ha skoene? Må jo vaskes hele tida da...?
Tutekoppen Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har Emmaljunga City Cross. Fikk en jente i januar i år og har brukt City bagen frem til nå. Hun har hatt god plass i bagen. Har brukt lammeskinnspose frem til vi gikk over til dyne. Bor i Bergen, så det er jo ikke så mye snø, men det gikk helt greit å trille på det lille vi hadde av snø/is.Jeg triller også i en del bakker både med grus og asfalt. Synes vognen er lett og god å manøvrere. Ser en del av de med 3-hjulinger sliter når de eks. kjører på humpete trerreng. Lykke til med valget:-)
SallyAnn Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har denne vogna, hentet den i butikken forrige uke så jeg har ikke brukt den enda. Men det gikk an å snu trekket til fotbrettet og på baksiden var det noe tykt gummiaktig stoff som sikkert tåler sølete sko bedre enn stoffet på oversiden. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå