*kuligjen* Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Tok en graviditetstest idag, har følt meg litt oppblåst i magen di siste dagene + ekstremt vonde bryst. Først ser jeg på testen rett etter den er tatt at kontrollstreken kommer fram, så tenker jeg... nei.. Jeg er ikke gravid, men så 15 sekunder senere syntes jeg å skimte en strek til, som ble sterkere de neste 15 sekundene. Så nå sitter jeg her med en test som viser svakt positivt (ikke bare slik at du skimter det men du kan se den klart og tydelig selv om den er svakere en kontrollstreken) Kan jeg virkelig være gravid? etter all prøvingen... ligger bilde under nicket mitt..
*issi* Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Du er nok gravid da ja;) Sånn var min også. Og nå er jeg ti uker på vei;)
Mamma_25 Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 første testen jeg tok fikk jeg det samme så deg, så tok jeg en Clear Blue test og den viste GRAVID max 30 sek etterpå. Ta en Clear Blue test istedenfor du Den er bedre å ta Håper at den er positiv Lykke til
*kuligjen* Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk for svar! Håper virkelig det stemmer Bør kanskje ta en test til i morgen? Har drukket og tisset ganske mye idag, og tok jo testen nå på ettermiddagen... Huff, nervepirrende! *krysser fingrene*
*issi* Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Men den skal ikke vise noe som helst positit hvis man ikke er gravid,så det blir nok en enda tydleigere strek med clear blue og morgen urin i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå