Gå til innhold

Skal slutte å amme....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekk aller først at han tar flaske med mme i, dersom du ikke har prøvd det først. Tar han flaske i det hele tatt? Dersom han ikke liker mme så å du blande mm og mme i samme flaske og så gi mindre og mindre mm i blandingen.

Tar han flake med mme i er det ikke noen problemer.Du bare gir flaske dær hvor du ellers ville gitt pupp. Og ellers mat som du gjør allerede.

Sånn ernæringsmessig i hvertfall. Om han kommer til å hyle ut og VIL ha pupp er en annen sak. :-)

Annonse

Jeg skal også slutte å amme.Han er nesten ikke interessert i puppen. Han får grøt to ganger om dagen pluss litt middag. Han drikker mer mme enn mm. Jeg strever litt med å gi han pupp.

Planen min er å gi han pupp på morgen (06.00 tiden) og pumpe litt når jeg får melkespreng. Eneste tiden på døgnet han vil ta puppen uten "tvang". Går det bra kutter jeg ut den etterhvert også.

Lykke til ;O) For meg har det vært litt motsatt. Som nyfødt tok han flaske og sugde som en gud ;O) Men da han ble tre mnd ville han ikke mer, noe som gjorde at jeg ble veldig bundet. Vi reiste til tyrkia og der klarte jeg å få han til å drikke endel vann fra imsdal flaske med sportstut. Syntes vel at han var blitt for stor til tåteflaske da ;O)

Men i dag prøvde jeg en ny flaske fra mam, med en litt annen tut enn avent sine og til min store lykke tok han flaska.

Så nå blir det flaske igjen til frokost.

Lykke til igjen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...