CrazyCat Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Rock'n Rolf (nord for Bergen) www.danseskolen.com Hildemors i sentrum www.hildemors.no To veldig respektable danseskoler. Begge har dans for både barn og voksne. Hvilken type dans er du på jakt etter? Personlig har jeg kun erfaring med Rock'n Rolf
Monajenten Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Vet ikke helt egentlig. Jenten min på 3,5 år elsker å danse, og jeg har litt lyst at hun skal få begynne på danseskole. Har mest lyst at det skal være sånn at de danser alene (altså jeg er jo tilstede), og ikke sånn som er både foreldre og barna som danser, skjønner? Hvilken type dans har du erfaring med?
Mersa og gutta <3 Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 En kollega sin datter danset på en danseskole på Verftet, og hun skrøt veldig av den...Vet ikke navnet på skolen eller hvilke typer danser de danset da...
CrazyCat Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har kun erfaring med voksenkurs (standard og latin, swing og salsa) og har aldri vært på barnekurs, men vil anta at de fleste barnekursene er generelle "bevegelses"-kurs der de dyrker gleden av å bevege seg til musikk. Jeg ser at bl.a. hildemors har barnekurs fra 3-6 år. Rolf har gruppe på 2-3 år sammen med en voksen. Det finnes helt sikkert flere med dansetilbud til barn. Dessverre kjenner jeg ikke til dem.
CrazyCat Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jeg tror jeg fant det: http://www.bergen-dansesenter.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå