skytter83 Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 tok to gravidtetstester nå nettopp. en strips fra billige_tester og en cb test. begge ble knall positive med engang urin gikk gjennom Vi har prøvd i tre år å endelig satt den. Tørr ikkje helt ta gleden på forskudd. ska levere en urinprøve på legekontore i morgen. Men 2 knall positive tester kan vell ikke ta feil?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Nå nei de er nok ikke feil. Gratulerer så masse med spire i magen.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så masse!! :-) Så herlig da!! Nyt følelsen! Vet hvor herlig det føles når man enderlig lykkes etter lang tid )
skytter83 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 tusen takk E så lykkelig no hadde aldri trudd vi sko få det til. men det her e bevis på at man aldri må gi opp. Er så kvalm å plages med svimmelhet. men det gjør ingen ting når det e en liten spire i magen min Håpe bære alt går bra
Kaisa75 Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer!!! Du maa sveve paa skyer! Nyt det og lykke til videre!
skytter83 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Takk Kaisa. Ja æ sveve no:) er nesten for godt til å være sant. er litt redd for at æ får en negativ test på legekontoret i morgen. men to super positive tester med engang urin gikk gjennom kan no ikke være falskt. men må liksom ha d bekreftet fra legen før æ tørr å stole på det.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer og velkommen! Hørtes veldig etterlengtende ut
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Hei! :-) Gratulere så masse! velkommen inn hit! :-)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 12. juli 2007 #10 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så mye, må være utrolig deilig at det klaffer etter så mange år. :-D Ikke bli skuffet hvis den ikke slår ut hos legen. jeg tok 5 positive tester 4 dager før IKM og 1 dag før IKM gikk jeg til legen, der slo den ikke ut. Tok flere nye tester de neste dagene og alle slo ut. Gikk tilbake en uke senere og da fikk jeg positiv der også. De sa at de testene de har trenger mer HCG for å slå ut. Lykke til, deilig å være gravid :-D
skytter83 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. juli 2007 3 prinsesser og 1 spire hvor sterke var dine positive tester som du tok hjemme da de ble negative hos legen. de jeg tok idag hva knall positive. kan ikke bli sterkere positive en de hva
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 13. juli 2007 #13 Skrevet 13. juli 2007 Hei igjen. Hvordan gikk det med testen hos legen? :-D Mine var nok ikke kjempesterke så din slår nok ut :-D siden den var så sterk. Deilig å være gravid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå