Gå til innhold

Noen i uke 6-12 som ikke har symptomer/nesten ikke har noe symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

merker ikke noe særlig nei:-) har vært litt trøtt og gått mye på do.men det er det eneste. vi får nyte det mens det ennå varer, for hvem vet? kanskje kommer det plager senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Har ingen plager jeg heller. Går litt oftere på toalettet, men det er det eneste. Litt skuffet egentlig, føler meg ikke gravid i det hele tatt.......... Men, men det kommer vel.

Lykke til videre i graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke jeg heller..... Kanskje litt ømme bryster om jeg kjenner skikkelig godt etter men ikke mer enn jeg pleier ha til mensen.. Er i uke 6 i dag, og kjenner meg akkurat som før jeg!! Tok til å med en test til for å forsikre meg.. Hehe.. Den var fremdeles positiv så det sang;) Phuiiii:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 8+3 jeg har ingen symtomer bare litt trøtt av og til... Blir bekymret jeg :S føler meg ikke gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 6, og er full av luft, løper på do, ømme bryster( meget)

og murring nederst i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har heller ingen symtoner. Jeg er 10 uker nå,og er helt frisk og opplagt. Litt oppblåst og treg mage er det eneste....

 

Det gjør selvfølgelig at jeg blir litt usikker, men jeg har jo aldri vært med på dette før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er midt i uke 5 og har egentlig ingen særlige symptomer jeg heller!

 

litt opblåst mage på kvelden,og en del murringer og prikkinger nederst i magen og innimellom vondt i puppene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...