Gå til innhold

Hører egentlig til "Bli gravid" men håper noen av dere plllliiiissss kan svare..... :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Her er saken:

 

Hadde mens som vanlig 19.06 til 27.06. Fikk mens igjen 04.07 til 07.07, som i "teorien" var perioden jeg hadde EL. Testet ikke så jeg vet ikke om jeg hadde det. Hadde da litt menssmerter, ikke noe usedvanlig mye, men de var der.

 

Prøvde å treffe EL med en del runder i høyet fra 30.06 til 02.07.... ;-)

 

Så i går igjen, 11.07 fikk jeg litt spottblødninger igjen.... Ikke så mye, spor på truseinnlegget med ikke mer.

 

Har gått med litt murringer i magen en stund, litt vondt i korsryggen, litt mer trøtt en vanlig og litt småkvalm gjennom hele dagen.

 

Har tatt test og viser ganske sterkt ikke gravid, men det er kanskje litt tidlig for at det vises uansett?????

 

Er det noen av dere som har opplevd noe lignede eller som vet hva dette kan være?

 

Skal til gynekolog i morgen for å sjekke for er redd for at noe er galt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hviken test brukte du?

Har ikke opplevd noe slikt, men hvis du ikke har vært plaget med blødning før, så kan det jo godt være at du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dro til lege i januar fordi jeg trodde jeg hadde cyste på eggstokken,hadde testa meg på forhånd,negativ. men hos legen,positiv..:) du får ta en test imorgen da serru:)) lykke til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!! ;-)))

Ja får vel testet meg i morgen, fordi jeg tok cb test tidligere i dag, men den var negativ med stor N....

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, du har jo nettopp testet, så da kan det jo være lurt å vente noen dager.Lykke til tror det kan være en liten spire på lur i magen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...