♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Er veldig kvalm, er i uke 8. Er veldig opp og ned med dagene, men som regel er det bare å ligge på sofaen og se tv.... Igår var jeg helt kadaver, men idag har jeg klart å vaske badet. Har hatt ferie siden jeg fant ut jeg var gravid og ble kvalm- men er det noen andre som meg. Men hva gjør dere på om dagene???? Ønsker ikke å blir sykemeldt- med mindre det er ytterst nødvendig- så skal prøve meg på jobb neste uke og se hva som skjer. Hater å kjede meg- og de andre gangene jeg har vært sykemeldt (ifjor for senebetennelse) har jeg kjedet ræven av meg. Man kan jo ikke handle på Ikea gå på kjøpesenter og sann når en er sykemeldt...... Hva om man treffer noen fra jobben??
Skuddårsmamma=) Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg er desverre sykmeldt pga av kvalme og oppkast. Ikke noen ønske situasjon, da jeg har et sterkt ønske om å være på jobb. Det er som du sier fryktelig kjedelig å gå hjemme. I mitt tilfelle har jeg vært konstant kvalm med brekkninger og oppkast døgnet rundt siden ca 1 1/2 uke siden. Til nå har jeg stort sett bare vært hjemme alene og med sambo, da disse hyppige doturene hadde avslørt oss ganske så kjapt! Har ikke vært i stand til å gjøre noe fornuftig til nå, pendlet mellom sofaen og do-desverre! Men i dag føler jeg meg mye bedre.. er kvalm og har brekkt meg noen ganger, men ikke kastet opp! Fryktelig deilig! Kunne godt ha tenkt meg å kommet meg litt ut, men det er jo som du sier - hva om jeg møter noen fra jobb! Men på en annen side. Det er mange grunner til at man kan være sykmeldt, og fortsatt kunne bevege seg litt utendørs. Så kanskje skal vi bare gjøre det når vi har muligheten, og ikke tenke så my på hvordan de andre vil ta det. Lurer litt på dette selv, så jeg har nok ingen gode svar. Håper du klarer deg fint på jobb og at kvalmen avtar! I dag lever jeg i håpet jeg også, og i mens får jeg vell bare kjede ræven av meg..hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå