Gå til innhold

Nå vet jeg når babyen kommer....

Pregnosaurus 22/8/07

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg fått dato.... spennende :o)

Min termin er egentlig 6. september men jeg har blitt satt opp til keisersnitt 22. august 2007. Mulig jeg kan velge å settes igang heller, men det får vi jo se når det nærmer seg.....

uff.... bare 6 uker igjen og barnerommet er ikke klart enda... wæææ ;-)

Fortsetter under...

Hei på deg,

Er litt interessert i å få vite hva som gjør at du får ks, og evn. kan velde igangsetting? Ikke noe kritikk altså!

Jeg sliter veldig med egen helse, og prøver å få sykhuset med på igangsetting, men de er tilbakeholdne, er mest opptatt av barnet. Jeg har termin 13.8. og håper veldig på igangsetting et par uker før .....Skal på sykhuset igjen på kontroll til mandag, så får se da hva de sier. Sist hadde babyen "minket" fra 22% vekstavvik, til 10%, og hvis han minsker mer, så skjønner de vel kanskje at det er alvor?

Klart jeg kan svare på det.

Jeg har vært gjennom en dødfødsel, mitt første barn døde i fødsel så jeg har fått velge denne gangen........

Jeg tok det ikke opp som kritikk, jeg forstår at andre blir nyskjerrige på hvordan jeg fikk innvilget keisersnitt.

Annonse

Å, så trist Pregnosaurus! Måtte bare nevne det med kritikk fordi jeg har fått en del komentarer på det her inne fordi jeg mener de som har gode grunner for ks bør få det, og de som som sier at "fødsel er ikke min greie" kanskje burde tenke seg om flere ganger. Jeg synes det er bra at de som trenger det har muligheten, for å si det slik. Vansklig å si hva en mener uten å tråkke noen på tærne.

Jeg lurte bare siden du hadde fått invilget ks, men fremdeles hadde sjansen på igangsetting. Jeg har absolutt ikke noe ønske om ks, men både fastlegen min og sykhuslegen har spurt om det er det jeg vil. Sikket for å oppklare. Jeg vil imidlertid gjerne ha igangsetting pga min egen helse. Har født 5 ganger tidligere, og vet at det er hard jobbing i mange timer. Og slik som formen min utvikler seg, så blir jeg mindre og mindre istand til noe hard jobbing....

Ønsker deg bare lykke til videre, enten det blir ks eller igangsetting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...