Gå til innhold

klarer ikke å ta et valg

modah

Anbefalte innlegg

Blitt gravid med hormonspiral,og har 1 uke på å bestemme meg for hva jeg skal gjøre..Et vanskelig valg,ikke lyst på å ta abort og skulle i utgangspunktet ikke hatt flere barn,har 4 gutter,8mnd,6år,7år og 12år og to av de er veldig krevende med hver sine diagnoser,så jeg er redd det kan bli for mye med enda en liten en,men samtidlig så er jeg jo i småbarnsperioden lenge alikevel.Dette er et valg jeg helst ville ha sluppet å tatt..

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig,å jeg trur det kan være enda verre å gjennomføre avbrytning da en er så i tvil..langt i fra enkelt.

Det er vel best å følge hjerte som du gjorde,det angrer du sikkert ikke på,det er lettere å forholde seg til noe som er der enn noe som er borte i en slik situasjon...Lykke til

Jeg skal være glad da avgjørelsen er tatt og den må tas innen 8.30 i morgen og jeg sliter enda.Jeg oxo ser på de 4 jeg har rundt meg og tenker at jeg må være der for de,2 som krever veldig mye,men at jeg kan ikke velge bort den i magen for det,det er et liv for meg.Veldig mye tanker...En kan i allefall aldri angre på noe som blir der mener da jeg,slik du har gjort:-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...